یک‌شنبه 27 خرداد 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عصر ایران

برنامه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تولید شرکت‌های خودروسازی اعلام کرده رقم تولید بیش از یک میلیون خودرو است که البته شرکت‌های خودروسازی همچنان با زیان مواجه هستند و هر قدر بیشتر تولید کنند ضرر و زیان بیشتری هم خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن خودروسازان گفت: انجمن خودروسازان نسبت به محقق نشدن وعده‌های آقای فاطمی امین، وزیر صمت انتقاد‌هایی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا با نخریدن، خودرو ارزان می‌شود و قیمت خودرو در دوراهی جدید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه گسترش

پس از انتشار خبر توقف پلاک‌گذاری تیبا و سمند دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد که فعلا خبری از توقف شماره‌گذاری این دو خودرو نیست. اما اکنون شنیده می‌شود که خریداران تیبا اجازه پلاک‌گذاری ندارند. علت چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

4 دلیل مخالفان تشکیل وزارت بازرگانی و 40درصد آرد ایران، نان نمی‌شود، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه الف

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حوزه تولید عملکرد خودروسازان گرچه تا پایان دوماهه نخست نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز بدتر شده بود، اما در خردادماه خودروسازان با تولید تعداد 116هزار دستگاه رکوردشکنی کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولید خودرو 30 درصد کمتر از وعده وزیر و بسته حمایت از بورس در اغما، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اوایل اسفندماه 1400 سیدابراهیم رئیسی در بازدید از شرکت ایران‌خودرو، فرمان هشت‌ماده‌ای را برای تحول در صنعت خودرو صادر کرد. این فرمان هشت‌ماده‌ای شامل: 1- افزایش 50 درصدی تولید خودرو نسبت به سال 1400، 2- تولید خودرو‌های جدید، خودرو‌های برقی و خودران با استفاده از ظرفیت صنایع دفاعی و فضایی و دانش‌بنیان‌ها، 3- تکمیل و عرضه خودرو‌های ناقص حداکثر تا...

وب‌گاه منیبان

اختلاف نظر بین خودروسازان و سازمان‌های استاندارد و محیط زیست و البته پلیس بر سر مصوبات مربوط به اسقاط و مصرف سوخت، سبب شده شماره‌گذاری برخی خودروهای داخلی متوقف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از دهه تولید و تجارت که به نام «تشکل‌ها؛ هم‌افزایی تولید و تجارت» نام‌گذاری شده است با نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی دیدار کرد و گفت: تاکنون 317 بخشنامه و آیین‌نامه در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت یکپارچه‌سازی و به شکل بهینه جمع‌بندی شده است و این روند ادامه دارد. وی ادامه داد: ما باید روی...

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: در قالب طرح جامع مبارزه با کالا قاچاق، پنج اولویت کالایی از جمله لوازم یدکی، پوشاک، لوازم خانگی و...، به ترتیب مراحل عملیاتی آن که اکنون گام سوم آن آغاز شده است، اجرایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازگشایی نماد بورسی پرسپولیس در هفته‌های آتی، شرایط رجیستری تلفن همراه در فرودگاه امام و صرافی‌های دیجیتال ایرانی سرگردان در بی‌قانونی از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن خودروسازان گفت: یکی از معاونان وزیر صمت مدعی است، هکرها در ازای دریافت مبلغی، فهرست برندگان قرعه‌کشی خودرو را تغییر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن خودروسازان گفت: یکی از معاونان وزیر صمت مدعی است، هکرها در ازای دریافت مبلغی، فهرست برندگان قرعه‌کشی خودرو را تغییر می‌دهند.