پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر 20 روز از ورود شورای رقابت به موضوع قیمت گذاری خودروهای مونتاژی می گذرد و متأسفانه هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر 20 روز از ورود شورای رقابت به موضوع قیمت گذاری خودروهای مونتاژی می گذرد و متأسفانه هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت خودروسازی بی وای دی، غول خودرو‌های برقی چینی با تثبیت رهبری خود در بازار داخلی، سود سه ماهه اول خود را پنج برابر افزایش داد.

وب‌گاه الف

دبیر انجمن خودروسازان ایران با تاکید بر اینکه تغییر وزیر صمت مشکلات صنعت خودرو را حل نمی‌کند، نقدینگی سرگردان را عامل مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن خودروسازان ایران با تاکید بر اینکه تغییر وزیر صمت مشکلات صنعت خودرو را حل نمی‌کند، نقدینگی سرگردان را عامل مشکلات اقتصادی کشور توصیف کرد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری تسنیم

مراجع ذی‌صلاح در حوزه تلفات جاده‌ای از جمله پلیس همواره بر عنصر "خودروهای ناایمن داخلی" به‌عنوان یکی از عوامل اصلی تلفات بالای تصادفات جاده‌ای کشورمان تاکید کرده اند اما چه دلایلی باعث شده که تا به امروز زخم ناشی از ناایمنی خودروهای داخلی درمان نشود

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای رقابت گفت: برای نخستین بار خودرو‌های مونتاژی در شورای رقابت قیمت‌گذاری می‌شوند و به نظر می‌رسد افزایش قیمت نخواهند داشت و حتی در برخی محصولات ممکن است کاهش قیمت نیز داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمت‌گذاری می‌شود، گفت: امروز سه‌شنبه 22 فروردین جلسه کارگروه تخصصی شورای رقابت در مورد نهایی کردن قیمت خودروهای مونتاژی برگزار و قیمت هایی نهایی‌، مصوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمت‌گذاری می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه 22 فروردین جلسه کارگروه تخصصی شورای رقابت در مورد نهایی کردن قیمت خودروهای مونتاژی برگزار و قیمت‌هایی نهایی‌، مصوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمت‌گذاری می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه 22 فروردین جلسه کارگروه تخصصی شورای رقابت در مورد نهایی کردن قیمت خودروهای مونتاژی برگزار و قیمت هایی نهایی‌، مصوب می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نجفی‌منش فعال حوزه خودرو با اشاره به تغییر قیمت خودرو در کارخانه گفت: این اقدام دیر یا زود باید انجام شود و شورای رقابت هم به این نتیجه رسیده است که این رانت وجود دارد و اگر قیمت‌ها هرچه سریع‌تر اصلاح شود حداقل بین 20 تا 30 درصد قیمت بازار افت خواهد کرد و تولید هم افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رییس شورای رقابت توضیحاتی را درمورد نحوه قیمت‌گذاری پایه خودروهای داخلی ارائه کرد.