سه‌شنبه 5 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه الف

دبیر انجمن خودروسازان گفت: کمیته خودرو در ابتدای امسال 11 هزار مجوز پیش فروش به ایران خودرو داد که بررسی ها نشان می دهد از هر یک هزار نفر، 2 نفر برنده می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن خودروسازان می گوید 80 درصد شرکت کنندگان قرعه کشی، تقاضای کاذب است که دلیل آن هم اختلاف قیمت بالای بین کارخانه و بازار است.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که می‌دانیم نیت پلیس راهور خیر است، برای برگزاری جلسه کارشناسانه و ارایه 161 برنامه افزایش تولید و کیفیت این خودروساز که در دست اجرا است، اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل ایران خودرو گفت: از خرداد امسال تولید خودروهای ناقص برای همیشه از گروه صنعتی ایران خودرو انجام نخواهد شد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تشکیل شورای هماهنگی صنعت خودرو را راهکاری برای تعامل و همکاری بیشتر خودروساز و شبکه تامین برای رفع موانع تولید و افزایش کیفیت دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن خودروسازان می‌گوید: هم اکنون 12 تولیدکننده اتوبوس در کشور داریم که توانایی تولید 43 هزار دستگاه اتوبوس را دارند.

وب‌گاه الف

آمارها نشان داد، ثبت‌نام خودروهای جدید در اروپا برای نهمین ماه متوالی در ماه مارس کاهش یافت زیرا مشکلات زنجیره‌تامین که به دلیل جنگ در اوکراین بیش از پیش مختل شده بود، آسیب‌هایی را در بخش خودرو وارد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خودرو گران شد. افزایش قیمت خودرو، داستان تکراری چند سال اخیر است که هر بار به بهانه‌ای سوار بر اسب گرانی شده و در برخی مواقع آنقدر می‌تازد که دیگر خریداری سراغی از آن نمی‌گیرد. چند سالی است اقتصاد ایران درگیر رکود تورمی شده است. وابستگی اقتصاد ایران به کشور‌های خارجی در طول سال‌های گذشته، باعث شد تا در زمان خروج آمریکا از برجام، بخش‌هایی از ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

فاصله کهکشانی کیفیت خودروهای داخلی با استانداردهای روز دنیا و سیاست اشتباه دولت روحانی به زیان مستاجران تمام شد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز فروردین ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن خودروسازان گفت: همکاری مشترک خودروسازان به کاهش قیمت تمام‌شده خودروها و تولید خودروهای ارزان کمک خواهد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان انتقاد از روند واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: وزیر صمت اعلام کرد مقدمات بررسی واگذاری سهام این دو خودروسازی به بخش خصوصی و اصلاح ساختار مدیریتی آن‌ها آغاز شده است.