شنبه 7 مهر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه الف

زنجیره انتقاد‌ها به عملکرد دو شرکت خودروسازی که با تصادف زنجیره‌ای محور بهبهان به رامهرمز به جریان افتاد حالا پای سران سه قوا را هم به میان کشیده است

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی پلیس راهور می‌گوید: هرچه مصوبه برای استانداردها داشته باشیم، با مقاومت خودروساز مواجه می‌شویم چون نمی‌توانند آن را عملی کنند و به وزارت صمت متوسل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزول 6.5 میلیارد دلاری بورس در یک روز و مُسکن وزیر صمت به بدن بی‌حال تولید، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصادف زنجیره‌ای 59 خودرو در بهبهان جدای از ناگوار بودن حادثه، پرده از ناایمن بودن خودروهای داخلی برداشت چراکه رئیس پلیس راهور اعلام کرد که ایربگ هیچ کدام از خودروها در تصادف باز نشد!

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس راهور به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان در ارتباط با باز نشدن کیسه هوای خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان واکنش نشان داد و گفت: به جای تشویش افکار عمومی به فکر مردم باشید.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروسازان نباید قیمت خودروی خارجی از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور گفت: توصیه من به خودروسازان و انجمن آن‌ها این است که این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.

خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس راهور ناجا با انتقاد دوباره از کیفیت خودروهای ساخت داخل گفت: توصیه من به خودروسازان، انجمن خودروسازان و... این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم بدهند. خودروی ما باید طوری باشد که اگر راننده هم بی‌مبالاتی کرد و خدایی نکرده حادثه‌ای...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به جای اینکه خودروسازان دنبال فرافکنی باشند دنبال اصلاح امور باشند، قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت می کنند اما خودروی ناایمن و ارابه مرگ به دست آنها می دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان ایران پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دامنه اظهارات پیرامون تصادف رخ داده در محور بهبهان رامهرمز همچان ادامه دارد و در تازه‌ترین آنها، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نسبت به سخنان دبیر انجمن خودروسازان که بازنشدن ایربگ خودروها در این حادثه را توجیه کرده بود، واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

پلیس راهور به اظهارات دبیر انجمن خودروسازان در ارتباط با باز نشدن کیسه هوای خودروهای تصادف زنجیره ای خوزستان واکنش نشان داد و گفت: به جای تشویش افکار عمومی به فکر مردم باشید.