سه‌شنبه 12 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری ایسنا

عصر امروز (شنبه، اول آبان 1400) تولید انبوه تارا اتوماتیک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران‌خودرو آغاز شد که در حاشیه آن وزیر صمت از کاهش محسوس قیمت‌ها تا پایان سال جاری و افزایش ظرفیت تولید تا یک‌میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال آینده که امکان حذف قرعه‌کشی را در پی خواهد داشت، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خودرو تارا به عنوان جدید ترین محصول ایران خودور با تایید رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده، اولین خودروی تمام ایرانی برای حضور در بازارهای اروپایی خواهد شد تا از اعتبار صنعت خودروی کشورمان دفاع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته دبیر انجمن خودروسازان حدود 80 درصد تقاضای خرید در بازار خودرو، کاذب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رکود اقتصادی باعث شده تا خودرو‌های خارجی در بازار بی‌مشتری بمانند. اکنون مدت زمان فروش خودروی خارجی در بازار حدود سه ماه شده در حالی که قبلا فروش این دسته خودرو‌ها سه روز بود. برخی کارشناسان بر این باورند که نوسانات ارزی باعث رکود در بازار شده است. گزارشی که در ادامه می‌خوانید تحلیلی از وضعیت بازار خودرو‌های خارجی است که واردات آن سه سالی است که...

وب‌گاه مشرق نیوز

کنترل تورم با تیم ناهماهنگ اقتصادی میسر نیست و چراغ سبز شورای رقابت به واردات خودرو، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن خودروسازان گفت: صدور مجوز واردات خودرو بدون انتقال ارز منجر به ایجاد شبکه غیرقانونی موازی با بانک مرکزی خواهد شد و برخی افراد می‌توانند با پرداخت ریال به روش‌های غیرمتعارف با خرید ارز دیجیتال، خودرو وارد کنند.

وب‌گاه تابناک

طرح ساماندهی واردات خودرو در حالی برای بررسی و اعلام نظر نهایی شورای نگهبان ارسال شده است که برخی فعالان صنفی و کارشناسان با اشاره به ابهامات و اشکالات آن، طرح مذکور را فاقد کارآمدی لازم برای کاهش قیمت خودروهای وارداتی و تولید دانسته و تأکید می‌کنند که برخی تبصره‌های پیش‌بینی‌شده در طرح مانند ورود شورای رقابت به واردات خودرو منشأ مفاسدی مانند گرم‌شدن بازار خرید و فروش برگ ثبت سفارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان گروه خودروسازی سایپا پایان یافت و تزریق دوز دوم در شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان آغاز شده و از امروز یکشنبه 28 شهریورماه خانواده کارکنان این گروه نیز واکسن دریافت می‌کنند تا روند ایمن‌سازی کارگران و افراد شاغل در این صنعت تکمیل شود.

خبرگزاری مهر

مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان گروه خودروسازی سایپا پایان یافت و تزریق دوز دوم در شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سایت حامی دولت سابق با بیان اینکه «حجم رانت توزیع شده در اقتصاد سر به صدها هزار میلیارد تومان می‌زند»، تصریح کرد: در دولت سابق و فقط به خاطر سومدیریت ارزی رانت بی‌سابقه‌ای به رانت‌خواران واگذار شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصویب کرده خودرو با شرایط جدید وارد کشور شود. موضوعی که ابتدا بیان شد مجلس قرار است طرح واردات خودرو‌های دست‌دوم را به تصویب برساند، اما شواهد نشان می‌دهد این‌طور نیست و واردات خودرو‌های صفر مدنظر نمایندگان مردم است. واردات خودرو‌های خارجی موافق و مخالفانی دارد و هر کدام از آن‌ها دلایلی را بیان می‌کنند تا طرف مقابل قانع...

وب‌گاه تابناک

انجمن خودروسازان و نمایشگاه‌داران انگلیس اعلام کرد:‌تولید خودرو در انگلیس به کمترین میزان در 65 سال گذشته رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

انجمن خودروسازان و نمایشگاه‌داران انگلیس اعلام کرد:‌تولید خودرو در انگلیس به کمترین میزان در 65 سال گذشته رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر انجمن خودروسازان نوشت: روش فروش خودرو از طریق قرعه کشی باعث ایجاد رانت شده است و فروش هر خودرو حدود 100 میلیون تومان رانت توزیع می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن خودروسازان گفت: روش فروش خودرو از طریق قرعه کشی باعث ایجاد رانت شده است و فروش هر خودرو حدود 100 میلیون تومان رانت توزیع می‌کند.