یک‌شنبه 15 مهر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری ایسنا

میزان فروش خودروهای برقی تسلا در چین در سال 2019 میلادی از مرز 40 هزار دستگاه نیز عبور کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت صمت بر واگذاری کامل دو خودروساز تا پایان سال آینده تاکید دارد اما این امر مهم باید دقیق انجام شود تا رشد صنعت خودرو را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخشی از مشکلات خودروسازی کشور در سایت‌ها و خطوط تولیدی رشیه دارد که بدون کمترین توجیه اقتصادی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده و همچون فرزندانی ناخوانده هزینه‌های زیادی را به خودروسازان تحمیل می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اصلاح قیمت بنزین، تقاضا برای خودرو‌های گازسوز زیادشده و قیمت این نوع خودروها در بازار افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت در حالی برای چندمین بار صحبت از پایین‌آمدن قیمت خودرو به میان آورده که پراید در آستانه رسیدن به قیمت 60 میلیون تومان قرار دارد. خودروهای دیگر نیز از لحاظ قیمتی در شرایط بهتری به سر نمی‌برند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شنیده‌ها حاکی از آن است که، در 2 تا 3 هفته اخیر خودروسازی‌ها رکورد تولید خودرو را زده و بالای 4 هزار و 300 خودرو در روز تولید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توسعه فناوری خودرو‌های برقی امکان جایگزینی انرژی خورشیدی به جای CNG فراهم خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اخیرا به دلیل زیان‌ده شدن صنعت خودرو برخی از مردم مدعی هستند که به دلیل تاخیر در تحویل خودروها آنها نیز مجبور به انصراف خودرو شدند؛ این در حالی است که برخی از آنها با گذشت سه ماه هنوز نتوانستند پول خود را از خودروسازان بگیرند. آیا واقعا پول انصراف‌دهندگان از خودروهای پیش فروش سر وقت داده نمی‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون پنج روز هوای ناسالم برای همه گروه ها و 60 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده است، مسئولان مربوطه همچنان بر سر یافتن مقصر و عامل اصلی آلودگی هوا با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس این گزارش، حدود یک هزارم حساب‌های بانکی شخصی، بیش از یک میلیارد تومان موجودی دارد. یعنی از هر هزار حساب بانکی شهروندان، موجودی یک حساب بیش از یک میلیارد تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی خودروسازان طی یک سال اخیر به طور هفتگی طرح های متنوعی برای پیش فروش خودرو اعلام کردند که هدف از این طرح های پیش فروش دستوری، مدیریت بازار، کاهش قیمت و پاسخ به نیاز مردم بود ولی به نظر می رسد، این اهداف محقق نشده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی خودروسازان طی یک سال اخیر به طور هفتگی طرح های متنوعی برای پیش فروش خودرو اعلام کردند که هدف از این طرح های پیش فروش دستوری، مدیریت بازار، کاهش قیمت و پاسخ به نیاز مردم بود ولی به نظر می رسد، این اهداف محقق نشده است.

وب‌گاه تابناک

این موضوع پایه‌ای در علم دارد اما کاربرد روزمره نداشته و ضمانتی هم برای آن وجود ندارد؛ بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم که به هیچ‌وجه گول این تبلیغات را نخورند. کسانی که ادعا می‌کنند خودروهای آب‌سوز دارند، در هیچ یک از مراجع معتبر صنعتی و رسمی کشور، مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند و حتی در کشورهای پیشرفته‌ای همچون آمریکا نیز نمونه خودروی آب‌سوز وجود ندارد. برای ما عجیب است که چگونه اجازه...