شنبه 14 مهر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رشد 200 درصدی قیمت فولاد در ماه‌های اخیر یکی از عوامل اصلی افزایش نرخ خودرو‌های تولیدی به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی دهه‌های گذشته جهان شاهد اپیدمی بیماری‌های خطرناکی بوده که جان و مال مردم را تهدید و اقتصاد برخی از کشورها را با بحران روبه‌رو کرده است. اما ویروس کرونا در کنار تهدیدات جانی و مشکلاتی که برای اقتصاد چین ایجاد کرد، صنعت خودروی جهان را نیز تا لبه پرتگاه کشانده است. آنچه مشخص است چین به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان و میزبان بسیاری از غول‌های خودروساز با گسترش...

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون سقوط 700 واحدی داوجونز با آغاز معاملات امروز، سقوط سنگین سهام ایتالیا به دنبال شیوع سریع کرونا، دلار آزاد همچنان در کانال 15؛ دلار بانکی کانال 14، طلای جهانی گران‌تر شد، قیمت خودرو‌های ایران خودرو و سایپا، سقوط آزاد بازار فروش خودرو در چین، هزینه لغو سفر و ابطا بلیت قطار و هواپیما صفر شد و لغو نمایشگاه‌های خودرویی جهان را در بر دارد.

خبرگزاری دانا

بازار فروش خودرو در چین در نیمه نخست ماه فوریه 2020 با یک کاهش خیره کننده 92 درصدی مواجه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر کل این انجمن می گوید: در نخستین هفته از فوریه به سختی می شد خریداری را در نمایندگی های فروش خودرو پیدا کرد چراکه همه مردم ترجیح می دادند در خانه های خود باقی بمانند و از شیوع و انتشار بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایسنا

بازار فروش خودرو در چین در نیمه نخست ماه فوریه 2020 با یک کاهش خیره کننده 92 درصدی مواجه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: تسلا مدل 3 که بدون شک یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین خودروهای تمام الکتریکی، لوکس و قدرتمند در بازارهای جهانی به شمار می آید، در تازه ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت insideevs، عنوان سومین خودروی پرفروش بازار خودروی کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا در سال 2019 میلادی را به خود اختصاص داده است و بدین ترتیب توانسته به خوبی به رقابت با سایر خودروهای بنزینی در جهان بپردازد...

خبرگزاری ایسنا

تسلا مدل 3 سومین خودروی پرفروش ایالت کالیفرنیای آمریکا در سال 2019 شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه فرصت خودروسازان برای تولید خودرو یورو 4 تمدید نشده، گفت: از سال آینده خودروسازان باید پیش از اقدام به فروش نسبت به دریافت مجوزهای آلایندگی و استانداردهای یورو 5 اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی هفته جاری خبر منتشره در باب مالیات‌ستانی از دارندگان بیش از یک خودرو با واکنش‌هایی همراه شد، به‌طوری‌که بازار خودرو متاثر از این خبر روند نزولی در قیمت‌ها داشت. هر چند مالیات‌ستانی از دارندگان بیش از یک خودرو برای اولین‌بار آن‌هم به روایت منابع آگاه از سوی یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد اما این روایت با اظهار نظر معاون طرح و برنامه وزارت صمت به واقعیت نزدیک شد. با این حال...

خبرگزاری ایسنا

آمارها حاکیست که بازار فروش خودرو در چین در نخستین ماه از سال جاری میلادی با 18 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

وب‌گاه تابناک

تا حدود یک هفته پیش قیمت خودرو بر مدار صعود قرار داشت و قیمت ها روز به روز در حال افزایش بود اما از یک هفته پیش به یکباره قیمت خودرو کاهش یافت به طوری که قیمت خودروی ساینا از 79 میلیون تومان به 75 میلیون و 500 هزار تومان کاهش یافت یا اینکه قیمت خودروی سمند LX حدود شش میلیون و 300 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بازار سرمایه بهترین گزینه سرمایه گذاری، رشد اونس، سکه را گران کرد، نظرسنجی؛ طلا دوباره رکورد می‌زند، فاز نخست توافق تجاری چین وآمریکا از چند ساعت دیگر رسما اجرایی می‌شود، کرونا 4 تا 5 میلیارد دلار به خطوط هوایی جهان ضرر می‌زند و از سرگیری فعالیت هوندا در چین را در بر دارد.

خبرگزاری ایسنا

در بودجه 99 تصمیم گرفته شده که خرید و فروش خودرو مشمول مالیات شود. همین موضوع سبب شده سرمایه‌گذاران این بازار که مدتی است به بازار هجوم آورده و گرانی‌ها را هم رقم زده‌اند، از اجرایی شدن این قانون و پرداخت مالیات‌های سنگین نگران شده و خودروهای انبار کرده خود را وارد بازار کنند که با این کار آن‌ها، التهاب بازار کم شده و قیمت‌ها کاهش یافته است.