یک‌شنبه 17 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی قرار بود این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو بررسی و تدوین شود که خبر می‌رسد تعیین قیمت به کمیته خودرو واگذار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیچ ضمانت اجرایی برای پایبندی بانک‌ها به حداکثر سود 15 درصد وجود ندارد / عقب‌نشینی دولت از اجرای برخی از استانداردهای 85 گانه خودرو؛ از دیگر عناوین روزنامه های امروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمبود منابع دولت و آینده‌فروشی فقط بخشی از مشکلات مربوط به تسهیلات 75 هزار میلیارد تومانی با سود 12 درصد است.

خبرگزاری دانا

احمد‌نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که اختلاف قیمت کارخانه تا بازار بسیار زیاد است باید قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود، گفت: باید در اسرع وقت نسبت به اعلام قیمت های جدید خودرو اقدام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که اختلاف قیمت کارخانه تا بازار بسیار زیاد است باید قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود، گفت: باید در اسرع وقت نسبت به اعلام قیمت های جدید خودرو اقدام کرد.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز فروردین ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه تابناک

طبق اخبار منتشر شده در دو روز اخیر، اعلام شد که در هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قرار است که احتمالا دستورالعمل قیمت خودرو در سال جاری تعیین شود. در حالی که این جلسه امروز مورخه 25 فروردین ماه 1399 برگزار شد و همگان منتظر آن بودند که این دستورالعمل قیمت خودرو برای سال جاری تعیین شود، اما این اتفاق رخ نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بزرگ ترین اتحادیه آلمان یعنی IG Metall به همراه انجمن خودروسازان این کشور (VDA) از آنگلا مرکل درخواست کرده با صدور مجوز در سریع ترین زمان ممکن، محدودیت های مربوط به فروش خودرو را مرتفع کند.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام مسئولان دفتر نیرومحرکه و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، اگرچه قرار بوده است که از ابتدای سال جاری، تمامی خودروها مطابق استاندارد یورو5 باشند و دیگر خودرو با استاندارد یورو 4 تولید نشود، با این حال با توجه به شرایط فعلی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها، این سازمان خواستار اجرای این تصمیم در پایان سال 99 شده است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

میزان فروش خودرو در رومانی در ماه گذشته میلادی، تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای مشتریان، 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2019 کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارشناسان برآورد و اعلام کردند که میزان فروش خودرو در بازار اروپا با یک سقوط 80 درصدی و در ایالات متحده 60 درصدی در ماه جاری میلادی مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

کارشناسان برآورد و اعلام کردند که میزان فروش خودرو در بازار اروپا با یک سقوط 80 درصدی و در ایالات متحده 60 درصدی در ماه جاری میلادی مواجه خواهد شد.