یک‌شنبه 17 تیر 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

خبرگزاری ایسنا

در سال گذشته اختلاف سازمان حفاظت محیط زیست و خودروسازان بر سر اتمام مهلت خودروسازان برای تولید خودروی یورو 5 خبرساز شد و این دو بخش ادعاهای متناقضی برای توجیه تصمیمات خود مطرح کردند. هرچند که سازمان ملی استاندارد ایران اواخر سال گذشته اعلام کرد که خداحافظی با خودروهای یورو 4 در سال 1399 قطعی است، اما تصمیم درباره تایید ادعای هر یک از این ذی‌نفعان دشوار به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

سال 98 برای صنعت خوردوسازی کشور، سالی سخت و پر از بالا و پایین بود. بارها تا مرز ورشکستگی و واگذاری سهام هایشان پیش رفتند اما در نهایت با تزریق تسهیلات، همت قطعه سازان و تدابیری توانستند یکبار دیگر از مرز نابودی فاصله گیرند و تیراژهای تولید را افزایش دهند.

خبرگزاری ایسنا

سال 98 برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایسنا

گرچه گروه خودروسازی ایران خودرو در روزهای نیمه اول سال 1398 روزهای خوبی را تجربه نکرد؛ میزان بدهکاری‌ها، زیان‌دهی و تعهدات معوقه‌اش به مشتریان زیاد شد و دست آخر هم مدیرعامل و برخی مسئولان خود را به دلیل گران‌فروشی و برخی مسائل دیگر بازداشت شده، دید اما در نیمه دو سال با آمدن مدیرعامل جوان، توانست کمی شرایط خود را بهبود و تا حدودی خود را از بحران نجات دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: کارشناسان بازار خودروی معتقد هستند زمانی که عرضه خودرو کاهش پیدا می کند، قیمت خودرو در بازار ناخواسته گران می شود و بر این اعتقاد هستند که هیچ نشانه مثبتی در رابطه با ارزان شدن قیمت خودرو در سال جدید وجود ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

160 هزار میلیارد تومان از ارزش بورس تهران از دست رفت / ساپورت خبری وزیر کار برای یک نماد بورسی؛ از دیگر عناوین روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امکان‌سنجی پرداخت وام درخواستی 5 میلیارد دلاری ایران از صندوق بین‌المللی پول از دیگر مواردی بود که امروز در روزنامه‌ها بررسی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با الزام اجرایی شدن ارتقای خودروهای سواری به استاندارد یورو 5 در شرایط تحمیل شده ناشی از تحریم‌های ظالمانه هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با الزام اجرایی شدن ارتقای خودروهای سواری به استاندارد یورو 5 در شرایط تحمیل شده ناشی از تحریم‌های ظالمانه هشدار داد.

وب‌گاه الف

رشد 200 درصدی قیمت فولاد در ماه‌های اخیر یکی از عوامل اصلی افزایش نرخ خودرو‌های تولیدی به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رشد 200 درصدی قیمت فولاد در ماه‌های اخیر یکی از عوامل اصلی افزایش نرخ خودرو‌های تولیدی به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی دهه‌های گذشته جهان شاهد اپیدمی بیماری‌های خطرناکی بوده که جان و مال مردم را تهدید و اقتصاد برخی از کشورها را با بحران روبه‌رو کرده است. اما ویروس کرونا در کنار تهدیدات جانی و مشکلاتی که برای اقتصاد چین ایجاد کرد، صنعت خودروی جهان را نیز تا لبه پرتگاه کشانده است. آنچه مشخص است چین به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان و میزبان بسیاری از غول‌های خودروساز با گسترش...

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون سقوط 700 واحدی داوجونز با آغاز معاملات امروز، سقوط سنگین سهام ایتالیا به دنبال شیوع سریع کرونا، دلار آزاد همچنان در کانال 15؛ دلار بانکی کانال 14، طلای جهانی گران‌تر شد، قیمت خودرو‌های ایران خودرو و سایپا، سقوط آزاد بازار فروش خودرو در چین، هزینه لغو سفر و ابطا بلیت قطار و هواپیما صفر شد و لغو نمایشگاه‌های خودرویی جهان را در بر دارد.

خبرگزاری دانا

بازار فروش خودرو در چین در نیمه نخست ماه فوریه 2020 با یک کاهش خیره کننده 92 درصدی مواجه بوده است.