دوشنبه 2 مهر 1403

انجمن کنترل تسلیحات

انجمن کنترل تسلیحات

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حالا که شورای امنیت سازمان ملل دست رد به قطعنامه ضدایرانی دولت ترامپ داده، او مدعی است که می خواهد با فعال کردن مکانیسم ماشه، گامی دیگر علیه ایران بردارد و تحریم های سازمان ملل را دوباره برگرداند اما بسیاری از تحلیل گران و حتی مقامات و نهادهای بین المللی معتقدند چنین اقدامی از سوی واشنگتن غیرقانونی است و دولت ترامپ با این کار قلب مشروعیت شورای امنیت را هدف قرار گرفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه فارین‌پالیسی در گزارشی نوشت که دولت ترامپ قصد دارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این کشور برجام را به طور کامل نابود کند تا در صورت شکست ترامپ، دولت بعدی با زمین سوخته مواجه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه فارین‌پالیسی در گزارشی نوشت که دولت ترامپ قصد دارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 در این کشور برجام را به طور کامل نابود کند تا در صورت شکست ترامپ، دولت بعدی با زمین سوخته مواجه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیلگران و اتاق‌های فکر غربی اعتقاد دارند انقضای گریزناپذیر تحریم تسلیحاتی ایران نتیجه سیاست غیرمنطقی «دونالد ترامپ» در خروج از برجام است و مخالفت با این بند از قطعنامه 2231 شورای امنیت موجب تشدید بی‌ثباتی و تنش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری فرانسه با اشاره به برخی گزارشات درباره تلاش جدید دولت آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران با این دستاویز که هنوز عضو قطعنامه 2231 است، تاکید کرد که این طرح با بدبینی متحدان غربی آمریکا مواجه شده و می‌تواند پیامدهای گسترده‌تری به همراه داشته باشد.