شنبه 9 تیر 1403

انصراف سعید جلیلی تکذیب شد / توئیت 4 نماینده مجلس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
انصراف سعید جلیلی تکذیب شد / توئیت 4 نماینده مجلس

چهار نفر از نمایندگان مجلس نزدیک به سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، انصراف او از کاندیداتوری را تکذیب کردند.

محمود نبویان نماینده تهران نوشت: «مردم عزیز ایران! طبق اطلاعات واصله قرار است عملیات بزرگ رسانه‌ای با هدف خارج کردن جناب دکتر جلیلی از عرصه‌ی رقابت‌ها آغاز گردد.

ضمن تکذیب هر خبر و شایعه‌ای مبنی بر انصراف ایشان و با تاکید بر هوشیاری تمام حامیان، ان‌شاءالله به زودی جشن پیروزی جبهه‌ی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.»

نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«انصراف دکتر سعید جلیلی را در اجتماع مشهد مقدس تکذیب می‌کنم. قرار ما این بود، کسی که در نظرسنجی‌ها اقبال کمتری دارد، به نفع دیگری کنار برود... ما بر عهد خود هستیم... شما هم بر عهد خود باشید...»

همچنین مرتضی محمودی نماینده تهران نوشت:

«بنده با اطلاع عرض می‌کنم کلیه حواشی و شایعات مطرح شده پیرامون انصراف دکتر سعید جلیلی کذب محض و حاصل اتاق فکر جریاناتی است که نتوانسته‌اند برای نامزد مورد نظرشان مقبولیت کسب کنند.»

حمید رسایی نماینده تهران نیز نوشت:

«مطابق اخبار دریافتی، طی ساعات‌های پایانی تبلیغات تا روز جمعه، از طرف برخی اتاق‌های عملیات روانی، قرار است مبالغی به کانالها پرداخت شود تا خبر انصراف آقای جلیلی به صورت گسترده منتشر شود.

آقای جلیلی به دلیل اینکه رأی بالایی در نظرسنجی‌ها دارد و مورد اقبال مردم است، بنای انصراف ندارد.»

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.