جمعه 14 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی با عنوان «طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد» در ستون یادداشت روز کیهان نوشت: این روز‌ها تصاویر تکان‌دهنده‌ای از اعتراض گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و علیه سکوت و حمایت‌های آمریکا و سردمداران کشور‌های غربی در قبال این جنایت‌ها پیش چشمان مردم دنیا قرار گرفته است، اعتراضی که با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: اودی لوی پس از 35 سال فعالیت در اطلاعات اسرائیل در سال 2016 از سمت ریاست واحد جنگ اقتصادی موساد کنار رفت. وی دهه‌ها را صرف تحقیق در مورد جریان‌های پولی کرده که امکان بقای دشمنان اسرائیل به ویژه حماس، حزب‌الله و ایران را فراهم می‌کند. لوی گفت: تل‌آویو باید از ائتلافی که برای دفع حمله مستقیم اخیر تهران به اسرائیل گردهم آمده،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران به عراق در سال گذشته معادل 9میلیارد و 215میلیون دلار بوده و در مقابل واردات ایران از این کشور 600میلیون دلار برآورد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سابق بخش مالی سازمان جاسوسی موساد گفت: ایران یک شبکه مالی جهانی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده و موفق شده ضمن ناکام گذاشتن تحریم‌ها، 80 میلیارد دلار درآمد اندوخته جدید داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت هلند اعلام کرد که قصد ندارد در آینده نزدیک کمک‌های بیشتری به آنروا ارائه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلند اعلام کرد که ازسرگیری کمک‌ها به آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی را بررسی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون طوفان الاقصی پرده از چهره واقعی سردمداران پرادعای غرب برافکنده است و دیگر کسی نمی‌تواند ژست‌های تهوع‌آور انسان دوستانه یا نگرانی آنها از تضییع حقوق زنان و کودکان را باور کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئولان شهر کی‌یف اعلام کردند که از بیم حمله احتمالی بلاروسبه دو بیمارستان، بیماران و کارکنان آنها را خارج کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ معتقد است مشکل محمد صلاح اتفاقی است که هرگز جای تعجب ندارد و برای هر مهاجمی رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال انتشار اخباری درباره وجود یک بمب در سفارت روسیه در برزیلیا، پلیس برزیل وارد این سفارتخانه شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین، ستاره انگلیسی، مهاجم بایرن مونیخ، در آستانه کسب کفش طلا به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از سویی نشریه نیویورک‌پست اخیراً در گزارشی، با اشاره به وخیم‌تر شدن وضعیت سلامتی چارلز نوشته است که این روند رو به زوال، مقامات دربار را بر آن داشته است که «برنامه مراسم خاکسپاری» او را به‌طور مرتب به‌روز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند منبع مطلع هم به دیلی‌بیست گفته‌اند، شرایط جسمی چارلز 75 ساله خوب نیست و او اخیرا کمتر در محافل عمومی حضور داشته است. گفته می‌شود که «برنامه مراسم خاکسپاری» او بلافاصله پس از خاکسپاری الیزابت دوم در شرایط آماده‌باش قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ 12 روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است. او گفت که «نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب...