جمعه 14 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه عصر ایران

هفته آینده سالگرد تاج‌گذاری چارلز به عنوان پادشاه انگلیس است و مقام‌های دربار درحال تدارک جشن‌های سلطنتی در این کشور هستند. چارلز شهریور 1401 در پی فوت مادرش الیزابت دوم به تاج و تخت رسید و اردیبهشت 1402 طی مراسمی پرحاشیه تاج‌گذاری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازارهای بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان 2024 وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J7 یا چری تانسو 06 همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه انگلیس، «آندره کلین» سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه انگلیس، سفیر روسیه را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید فراخواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی ها و قطع ارتباط با دانشگاه های رژیم صهیونیستی در دو شهر لندن و کاونتری تظاهرات کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان انگلیس در مقابل دانشگاه کالج لندن (UCL) در اعتراض به ارتباط این دانشگاه با مؤسسات دانشگاهی رژیم اسرائیل تجمع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ملی کانادا اعلام کرد این کشور 2.1 میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در هفته اول اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال صدور قرار تعقیب بین المللی دیوان لاهه علیه مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس لیگ برتر انگلیس درباره زمان برگزاری اولین جلسه رسیدگی به اتهام نقض 115 مورد از قوانین مالی لیگ توسط منچسترسیتی توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمایش مهم اولین «واکسن شخصی» برای نخستین بار در جهان در انگلیس در حال انجام است و این واکسن از نوع پیام‌رسان آر. ان.‌ای (mRNA) است که در مقابل یکی از مرگبارترین انواع سرطان به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمایش مهم اولین «واکسن شخصی» برای نخستین بار در جهان در انگلیس در حال انجام است و این واکسن از نوع پیام‌رسان آر. ان.‌ای (mRNA) است که در مقابل ملانوما، یکی از مرگبارترین انواع سرطان پوست به کار گرفته می‌شود. آزمایش مهم اولین «واکسن شخصی» برای نخستین بار در جهان در انگلیس در حال انجام است و این واکسن از نوع پیام‌رسان آر. ان.‌ای (mRNA) است که در مقابل ملانوما، یکی از مرگبارترین انواع...

وب‌گاه ورزش سه

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، آرسنال را یکی از بزرگترین تیم‌های جهان می‌بیند.