جمعه 14 اردیبهشت 1403

انگلیس

انگلیس

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش به بررسی جزئیات عملیات موشکی 26 فروردین ایران و پدافند رژیم‌صهیونیستی پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعا‌هایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشور‌هایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد. کنعانی افزود: ظرفیت‌های نظامی جمهوری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران در واکنش به بازداشت و هتک حرمت اساتید و دانشجویان دانشگاههای آمریکا گفت: ضرب و شتم و دستگیری گسترده دانشجویان و هتک حرمت استادان دانشگاه در آمریکا باطل‌السحر ادعاها و القاگری‌ها درباره آزادی آکادمیک در دانشگاه‌های این کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جذابیت جهانی کریستیانو رونالدو غیرقابل انکار است و او حتی بازیکنان حریف را مجذوب خود می‌کند. این کهنه‌کار که توسط افراد زیادی به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اثری ماندگار در این بازی زیبا به جای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه یمن ضمن دادن هشدار به واشنگتن گفت که یمنی‌ها از طرح‌های متجاوزانه آمریکا مطلع هستند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا تصریح کرد: توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی ایران خللی در عزم و اراده ایران ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در تحریم علیه ایران واکنش نشان داد. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در تحریم علیه ایران واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره فهرست‌نگاری مرکز نسخ خطی آستان قدس رضوی به قاچاق نسخ خطی اشاره کرد و گفت: این رویه پیش از انقلاب توسط برخی از یهودی‌ها انجام می‌شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم است.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هنوز هم شانسی برای قهرمانی تیمش در لیگ برتر قائل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیانیه سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در حمایت از تجمعات دانشجویی در آمریکا و اروپا و در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا، به این شرح است: محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و غزه عزیز مدتهاست که از مرز‌های کشور‌های محور مقاومت فراتر رفته و بویژه در کشور‌هایی که حاکمان‌شان با حمایت آشکار از ددمنشی‌های اسرائیل در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای خبر دادند که دانشگاهیان و محققان دانشگاه‌های بریتانیا توسط سرویس‌های امنیتی انگلیس بررسی خواهند شد.