دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه گسترش

طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در راستای توجه بیشتر مسئولان به حوزه مهم اقتصاد، عناوین مختلف اقتصادی به‌ویژه در حوزه تولید را به‌عنوان شعار سال مطرح کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار داشت که اگر از سیاست‌هایی که بانک مرکزی در قبال مسئله ارز اتخاذ کرده است، پیروی کنیم، نگرانی ما درباره افزایش التهابات ارزی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس اوراق بهادار تهران سومین روز از اردیبهشت ماه سال 1403 را نیز با رخ مثبت به پایان برد تا هفته نخست سال جدید را در دومین ماه سال تکرار کند

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از خرید 85 درصد از سهام باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات مدیرعامل تأمین سرمایه بانک مسکن، در بازار سرمایه، علاوه بر بخش‌های دیگر، سرمایه‌گذاری در املاک ساخته‌شده نیز وجود دارد. برای این منظور، صندوق‌های املاک و مستغلات راه‌اندازی شده‌اند که مختص این حوزه سرمایه‌گذاری هستند.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه پس از رشد شارپی که در دو روز گذشته تجربه کرد، روز جاری را با رشدی 4 هزار واحدی به پایان رساند.

وب‌گاه تابناک

بانک مرکزی با رویه‌هایی مغایر با قانون، با تأسیس یک شرکت برای معاملات ارز و فلزات گرانبها و ابزارها و اوراق بهادار مبتنی بر آن، ضمن دریافت کارمزد از انجام معاملات، در حال رقابت با بخش خصوصی است که این اقدام با سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی هم در تعارض است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

دیروز اغلب نمادهای بازار سبزپوش بودند و نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی و شبندر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند.

خبرگزاری تسنیم

فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پس از 16 سال ارائه خدمت، از فهرست سامانه‌های تحت وب این شرکت متوقف شد تا بیش از 40 هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه منتقل شوند.

وب‌گاه گسترش

دولت در آخرین عرضه خود، قیمت های متفاوتی را برای فروش سکه در نظر گرفته است. سکه تمام بهار آزادی را با نرخ دلار 73 هزار تومانی، ربع سکه را با نرخ دلار بالای 90 هزار تومانی و نیم سکه را با نرخ دلار 84 هزار تومانی عرضه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش کل معاملات بازار سرمایه 10922 میلیارد تومان بود که از این مقدار 6537 میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد مرحله سوم سود سهام عدالت امسال برای سهامداران واریز می شود به گزارش عرشه آنلاین، طبق وعده‌ها قرار است مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان سهام انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی 27 هزار واحدی به پایان رساند.