دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه الف

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه (گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک شهر اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده کند.

وب‌گاه گسترش

در اسفند سال 1402، شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش 0.7 و یک درصدی را تجربه کرده است، همچنین نسبت به ماه قبل شاخص تولید کاهش 2.8 درصدی و شاخص فروش افزایش 6.9 درصدی داشته‌اند؛ همچنین عملکرد سالانه نیز گویای آن است که در سال 1402 نسبت به سال 1401، شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به‌ترتیب رشد 0.4 و کاهش 1.2 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، سهم مالیات مشاغل 6 درصد از کل وصولی در حدود 51 هزار میلیارد تومان و سهم مالیات کارکنان بخش خصوصی و عمومی 10 درصد از کل وصولی، حدود 80 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه گسترش

براساس گزارش‌های منتشر شده، در معاملات دیروز بازار بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس بیش از 77 هزار واحد افزایش یافت. این افزایش باعث شده است تا شاخص کل بورس تا حدودی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اما خبر دیگر بازار امروز را خبرگزاری مهر بر سر زبان‌ها انداخت و از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خیلج فارس گلایه کرد و عنوان داشته است که این اقدام غیر قانونی است. همچنین خبر غیرقانونی بودن واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها دیگر خبر ورزشی بورسی بود که در بین اهالی بازار سرمایه دست به دست می‌چرخید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد مرحله سوم سود سهام عدالت امسال برای سهامداران واریز می شود به گزارش عرشه آنلاین، طبق وعده‌ها قرار است مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان سهام انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 77 هزار واحدی مثبت شد تا کمی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گرفته باشد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه پس از کاهش التهابات منطقه، و برخلاف روند نزولی نرخ ارز در بازار غیر رسمی، با رشدی 77 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، سهامداران و فعالان بازار سهام در نامه‌ای سرگشاده به رئیس مجلس، خواستار اعمال برخی تغییرات در قانون بودجه سال 1403 شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه 1403...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد که طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه)، حدود 2,550 میلیارد تومان خرید حمایتی از بازار سهام توسط این صندوق انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

میرهاشم موسوی گفت: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

خبرگزاری تسنیم

حجم مبنای سه نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران، از فردا (یکشنبه) اعمال نخواهد شد.