دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه گسترش

روز شنبه در بورس شرکت ایران دارو (دیران)، شرکت سیمان شمال (سشمال) و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌دنبال توافق‌های انجام شده در کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تزریق منابع مالی به این باشگاه و حتی باشگاه استقلال مطرح شده است، به‌طوری که برخی شایعات حاکی از آن است که بانک شهر درنظر دارد به‌زودی 500میلیارد تومان نقدینگی به باشگاه تزریق کند و بحث‌های مختلفی نیز درباره تزریق نقدینگی ازسوی هلدینگ خلیج‌فارس به استقلال مطرح می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های دلاری به واسطه کاهش نرخ دلار طی هفته جاری، جای خود را به شرکت‌های کوچک‌تر دادند؛ به‌طوری‌که ریالی‌های بورسی بر خلاف فروردین‌ماه در هفته گذشته، از دلاری‌ها پیشی گرفتند. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ و دلاری بورس برای تداوم روند رو به‌رشد به افزایش دلار نیما احتیاج دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت و خیزهای جدی همراه نبود و بازار تقریبا در یک تعادل معاملاتی به سر برد تا همه چیز را به هفته آینده موکول کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به این که نهمین و دهمین شرکت کارگزاری جدیدالتاسیس، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کردند، گفت: حدود 8 درخواست نیز برای تاسیس کارگزاری در جریان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح مالیات بر عایدی سرمایه طلا و الزام ثبت معاملات چه تغییراتی در بازار به‌وجود می‌آورد؟ قرار است چه کسانی نقره‌داغ شوند و سرمایه‌گذاران واقعی چطور می‌توانند همچنان محترمانه به فعالیت خود ادامه دهند؟ مالیات بر عایدی سرمایه که قرار است از سود خرید و فروش در حوزه‌های بازار خودرو، مسکن، ارزهای خارجی، طلا و سکه حاصل شود، سازمان امور مالیاتی نرخ و میزان آن را از صفر تا 40 درصد (بسته به مدت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به این که نهمین و دهمین شرکت کارگزاری جدیدالتاسیس، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کردند، گفت: حدود 8 درخواست نیز برای تاسیس کارگزاری در جریان است.

وب‌گاه گسترش

برمبنای داده‌های منتشر شده، واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، بازار سرمایه تحت تأثیر افت و خیزهای متعدد قرار گرفت و سهامداران میلیونی نیز با شرایط سختی روبرو شدند. این موضوع باعث نارضایتی نسبی فعالان بازار سرمایه گردید. در همین زمان، مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیده شد و دوره فعالیت وی به مدت 30 ماه تمدید شد. با وجود اعتراض‌ها قبل و بعد از این انتصاب، وی با حضور در برنامه صف اول و توضیح درباره برنامه‌های...

خبرگزاری دانشجو

طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس)‌ها و بازار‌های خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

وب‌گاه الف

محلس شورای اسلامی در اصلاح مالیات بر عایدی سرمایه که از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته بود، بورس را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس) ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

خبرگزاری اکو نیوز