یک‌شنبه 18 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری مهر

همدان - مسئول پایگاه اورژانس آزادراه فامنین گفت: راکب موتورسیکلت بدنبال سقوط از روی پل جهان آباد در دم جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در پنج ماهه سال جاری میزان فوتی‌ها روند افزایشی به خود گرفته در حالی که تولد نوزادان با یک روند کاهشی حدود 10 درصدی روبه‌رو بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان گفت: ساعت 11:40 امروز، گزارشی مبنی بر بدحالی مادر باردار در قایق تفریحی، توسط قایق موتوری‌های عبوری به پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال‌احمر انزلی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان، از نجات جان مادر باردار و تولد نوزاد عجول در قایق امدادی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل هلال احمر گیلان، تولد نوزاد عجول در قایق امدادی هلال‌احمر انزلی خبر داد و گفت: مادر و نوزاد پسر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با یکدیگر دیدار و بر ارتقای همکاری های مشترک این دو مجموعه، تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: «حادثه واژگونی یک دستگاه پژوپارس در محور مشهد تربت حیدریه، 4 فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور از استقرار دو بیمارستان صحرایی در مرز ورودی مشهد و داخل صحن حرم رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نوزاد 6 ماهه‌ای که دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده بود و توسط مادرش سراسیمه به ستاد مرکزی اورژانس اصفهان آورده شد با موفقیت احیا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال ا حمر استان خراسان‌رضوی گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور مشهد - تربت حیدریه، 4 فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به تمهیدات این سازمان برای برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر از استقرار دو بیمارستان صحرایی در مرز ورودی مشهد و داخل صحن حرم رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور مشهد - تربت حیدریه، 4 فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری مهر

پلیس محلی روز سه شنبه تایید کرد که بر اثر سقوط یک خودرو به دره ای به عمق 300 متر در جاده ای منطقه ای در مرکز بوسنی و هرزگوین چهار نفر کشته شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات روز دوشنبه گفتند که در پی وزش شدید باد در جنوب شرقی استرالیا یک نفر جان خود را از دست داده و ده ها هزار استرالیایی بدون برق مانده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصادف زنجیره ای در جاده آشمیزان ملایر هشت مصدوم برجا گذاشت.