یک‌شنبه 18 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه الف

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: 500 دستگاه آمبولانس برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور آماده توزیع شده است که در سه ماه آینده کار تحویل آنها نهایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، با انتشار تصاویری از کودکان غزه اعلام کرد که بهترین واکسن برای کودکان صلح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سقوط مرد جوان به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه‌کاره موجب مرگ وی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقوط مرد جوان به چاهک آسانسور در یک ساختمان نیمه‌کاره موجب مرگ وی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز یکشنبه 11 شهریور 1403، منطقه دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که به گفته مدیرکل مدیریت بحران این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و یا مالی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز یکشنبه 11 شهریور 1403، منطقه دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که به گفته مدیرکل مدیریت بحران این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و یا مالی نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این هفت داستان که بین سال‌های 94 تا 97 فقط در منطقه پاکدشت ورامین اتفاق افتاده، حدود 30 آزار جنسی دیگر هم وجود داشته که به دلیل خلأهای قانونی و مسائل فرهنگی، اصلا قابل پیگیری نبوده است. هر‌چند این تعداد ذکر‌شده در گزارش هم به نتیجه خاصی نرسیده است؛ نسترن فرخه در روزنامه شرق نوشت: داستان همه آنها شبیه به یکدیگر است؛ کودکانی که به اشکال مختلف مورد آزار یا تعرض جنسی قرار گرفتند ولی هیچ‌وقت...

خبرگزاری مهر

آتش‌سوزی در یک کارگاه مونتاژ لوستر در جنوب تهران منجر به مصدومیت 2 کارگر شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود 4 هزار و 414 ویزیت متخصصان طب ایرانی در ایام اربعین انجام شده است، گفت: بیشترین علت مراجعه پس از علائم اسکلتی و عضلانی، بیماری‌های تنفسی، گوارشی و دریافت خدمات ماساژ بوده است.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور هفتکل - اهواز یک نفر جان باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سهمگین یک دستگاه سواری پژو 206 با تیر چراغ برق در محدوده اشرفی اصفهانی به جنوب قبل از آبشناسان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف بین دو خودروی سواری در محور سمنان فیروزکوه خبر داد و گفت: این حادثه شش مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سختی کار، اضافه کار اجباری با ساعتی 20 هزار تومان، عدم اجرای صحیح قانون تعرفه‌گذرای، پرداخت ناچیزِ‌کارانه و معوقاتِ مزدی و... از مهم‌ترین دلایل اعتراضات پرستاران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک بالگرد با 22 سرنشین که اغلب آنها گردشگر هستند، در خاور دور روسیه مفقود شد و ارتباطش را از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک بالگرد با 22 سرنشین که اغلب آنها گردشگر هستند، در شبه جزیره کامچاتکا در خاور دور روسیه مفقود شده است.