شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لوپوس منتشر» یا «لوپوس اریتماتوس سیستمیک» در پزشکی با علامت اختصاری SLE، گونه‌ای از انواع بیماری‌های خود ایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به آنها آسیب می‌رساند.

وب‌گاه عصر ایران

زن 53 ساله ای در اراک که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش و اقدامات به موقع کارشناسان اورژانس 115 به زندگی بازگشت.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری عامل قتل مرد اهل افغانستانی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همایش "پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت" با محوریت رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر 7 سال و برنامه واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس با حضور وزیر بهداشت، برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه، سازمان دفاع مدنی و پزشکی قانونی جزئیات کشف سه گور جمعی در بیمارستان الشفا غزه را اعلام کردند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی همراه با تخریب یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در حوالی میدان نامجو خبر داد و گفت: این حادثه منجر به سوختگی یک مرد 35 ساله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری عامل قتل مرد اهل افغانستانی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد کی‌یف با استفاده از موشک های بالستیک «توچکا یو»، راکت‌های پرتاب شده با سامانه‌های «اولخا» و «ومپایر» اقدام به «حمله تروریستی» فرامرزی به ساختمان‌های مسکونی شهر بلگورود روسیه کرده است.

وب‌گاه فرارو

«لوپوس منتشر» یا «لوپوس اریتماتوس سیستمیک» در پزشکی با علامت اختصاری SLE، گونه‌ای از انواع بیماری‌های خودایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به آن‌ها آسیب می‌رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت مخابرات فلسطین امروز - یکشنبه - از قطع خدمات اینترنت ثابت در جنوب نوار غزه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: جمعه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان پیامبران، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند. وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمندگان مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن نظامیان اسرائیل در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل خونین مرد جوان در رستوران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل خونین مرد جوان در رستوران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد حلق‌آویز شده زن جوان در اتاق خواب خانه اش در حالی کشف شد که خانواده اش تصور می‌کنند داماد خانواده او را به قتل رسانده است. جسد حلق‌آویز شده زن جوان در اتاق خواب خانه اش در حالی کشف شد که خانواده اش تصور می‌کنند داماد خانواده او را به قتل رسانده است. به گزارش عرشه آنلاین، روز چهارشنبه هفته گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از داماد خانواده به اتهام...

وب‌گاه الف

آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.