شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

امروز در ایران، پرستاران کمترین حقوق را نسبت به کارکنان دولت می‌گیرند و حقوق ثابت پرستاران، حتی از حقوق معلمان هم کمتر است با وجودآنکه در تمام کشورها، پرستاری به عنوان یک شغل سخت، استرس‌آور و پر خطر شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال از اعزام تیم راه انداز هلال احمر به مکه و مدینه برای تدارک و فراهم کردن شرایط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران کشورمان در حج 1403 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست ودوم اردیبهشت به ابلاغ شیوه‌نامه تقسیم کارآموزان قضایی، فعالیت140 مرکز درمان ناباروری، کاهش جمعیت نیمی از پرندگان جهان، رشد چشمگیر موالید در مادران20تا24 سال، افتتاح مرکزهوشمند رصد اطلاعات هلال‌احمر، کودکان و والدین معتاد، افزایش وزن عمومی جمعیت کشور، جزییات افزایش مستمری، دستگیری کلاهبردار پیش فروش خودرو و ارائه آموزش‌های تخصصی به سربازان...

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته گذشته 64 هزار و 380 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد 5 هزار و 36 تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با 29 حادثه با 181 مورد مصدوم و شش مورد فوتی، استان فارس با 22 حادثه با 119 مورد مصدوم و شش مورد فوتی و استان تهران با 18 حادثه با 53 مورد مصدوم و هشت مورد فوتی بوده است.

وب‌گاه فرارو

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به قتل همکار خود در رستوران اعتراف و عنوان کرد اختلاف آن‌ها به‌خاطر بستن شیر فلکه گاز بوده است!

وب‌گاه فرارو

طی دو روز گذشته، 6 کارگر در چهار حادثه جداگانه شغلی در شهرهای یزد، مشهد و اصفهان جان خود را از دست داده یا زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد در دو سال گذشته و در جای خالی وجود سامانه یا برنامه‌ای ویژه برای پیدا کردن گمشده‌ها در تهران، تعداد معلولان گمشده به‌طور چشم‌گیری افزایش داشته است؛ این را بهروز مروتی، مدیر کمپین معلولان هم تأیید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حوالی ساعت 15 دقیقه بامداد شنبه، آتش سوزی در حوالی میدان نامجو خیابان شیخ صفی به مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران اعلام شد. با اعلام این گزارش بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند. متأسفانه در این حادثه 12 نفر مجروح شدند که 6 نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس...

خبرگزاری دانشجو

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره وقوع حادثه در خیابان نامجو گفت: ساعت 15 دقیقه بامداد امروز حادثه انفجار در خیابان نامجو، خیابان شیخ صفی از طریق سامانه 125 به نیرو‌های آتش نشانی اعلام و در کمتر از 3 دقیقه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: انفجار شدید در یک ساختمان 4 طبقه رخ داده بود به طوری که حتی پنجره‌های...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در محدوده میدان نامجو خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

«با شروع طوفان از ساعت 6 صبح روز گذشته ماه جاری تاکنون 324 نفر بیمار و مصدوم به اورژانس‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شده‌اند.»