شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

مقتول به همراه دوست خود که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند در ورودی پارک پرندگان با 6 نفر دیگر با انگیزه نامشخص درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: خبر حمله به بیمارستان سینا این شهرستان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به بیمارستان ابن سینا کشیده شد.

خبرگزاری تسنیم

6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زن جوانی اردیبهشت پارسال پس از قتل شوهرش در خانه‌شان واقع در پاکدشت سراسیمه از خانه بیرون دوید و از همسایه‌ها کمک خواست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برادر یک عضو شورای شهر باغستان و یک کارمند شهرداری بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری عاملان شرارت و قمه‌کشی در بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لحظه حمله اراذل‌واوباش به اورژانس بیمارستان ابن‌سینا در شهرستان دلفان را در ویدئوی ارائه‌شده ملاحظه می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان: یک درگیری شخصی میان 2 شخص و یک نفر دیگر در بیرون محوطه بیمارستان سینا رخ می‌دهد که فرد مذکور به اورژانس بیمارستان فرار می‌کند و دو نفر دیگر در تعقیب وی وارد بیمارستان ابن سینا می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از فوت مرد 50 ساله در شهرستان جلفا بر اثر صاعقه‌زدگی خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: ساخت این شناور آمبولانس دریایی، چند سال پیش در یک شرکت ایرانی برای پوشش موارد اورژانسی در جزایر استان هرمزگان شروع شد که امیدواریم تا ماه آینده تکمیل شود. وی افزود: پس از اخذ مجوز‌های دریانوردی و تحویل این آمبولانس دریایی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، نیرو‌های اورژانس...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در زمان وقوع رعد و برق مردم نباید در مناطق مرتفع یا زیر درختان باشند، گفت: در زمان وقوع رعد و برق، افراد بویژه کشاورزان و گله‌داران باید به هشدار‌ها توجه لازم را داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از حادثه صاعقه‌زدگی یک مرد حدوداً 50 ساله اهل روستای شجاع از شهرستان جلفا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا بر اعلام معاون دادستان مرکز استان فارس نتایج آخرین تحقیقات و بررسی‌های علمی و تخصصی، فرضیه قتل شهردار منطقه 5 شیراز رد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز گفت: بررسی های همه جانبه قضایی و پلیسی و همچنین نتایج آزمایشات پزشکی قانونی استان فارس و معاینه میدانی محل حادثه، فرضیه قتل را منتفی کرده است.

وب‌گاه الف

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع‌رسانی‌ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت: بررسی‌های همه جانبه قضایی و پلیسی و همچنین نتایج آزمایشات پزشکی قانونی استان و معاینه میدانی محل حادثه، فرضیه قتل را منتفی کرده است.