شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکان متخصص بیمارستانی در استرالیا عاجزانه از قربانیان مارگزیدگی خواستند مارهای مهاجم را با خود به بیمارستان نیاورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاطمه باباخانی، مدیرعامل خانه مهر شمس آفرید، از تلاش بهزیستی استان آذربایجان غربی برای تعطیلی این موسسه مردم نهاد و خانه امن مربوط به آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

اورژانس استان آذربایجان شرقی: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی خبر داد که انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجا گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه فرارو

تصادف میان یکدستگاه سواری دنا با یک دستگان میکسر سبب مصدومیت شدید راننده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجا گذاشت. سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجا گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دستگاه سواری دنا با یک دستگان میکسر تصادف کرد که سبب مصدومیت شدید راننده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو خواهر در تبریز با فاصله یکسال اقدام به خودکشی کردند. دو خواهر در تبریز اقدام به خودکشی کردند. به گزارش عرشه آنلاین، حدود چند روز قبل بود که همسایگان یک مجتمع در یکی از مناطق تبریز، شاهد افتادن دختر 16 ساله ای از طبقه ششم منزلشان به پایین بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک چای گیاهی وجود دارد که افراد بسیاری به خاطر استفاده از آن دچار مسمومیت شده اند و به طرز باورنکردنی جان خود را از دست دادند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذرخش موجب مرگ یک زن 28 ساله در شهر مردهک شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان خراسان رضوی 16 حادثه با 92 مصدوم و یک فوتی، استان تهران 14 حادثه با 47 مصدوم هفت فوتی و کرمان 14 حادثه با 85 مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: از این تعداد 14 نفر بستری و 39 نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش 3برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته 53 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و 14 نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»