شنبه 31 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستاهای استان گلستان، پایان یافت. زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستاهای استان گلستان، پایان یافت. ظهر بیست و ششم فروردین ماه، اهالی کوچه‌ای در خیابان گاندی صدای مشاجره زن و مردی جوانی را از داخل کوچه شنیدند. در جریان این درگیری، مرد جوان...

وب‌گاه فرارو

خرسی به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه حمله کرد و با این ورود 6 رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس کشور: 500 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شدند که 250 دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان این که 500 دستگاه آمبولانس جدید خریداری شده است، گفت: 250 دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است و در صورت تأمین به موقع ارز مورد نیاز، ماهانه 50 دستگاه آمبولانس، تجهیز و توزیع می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

پرواز استانبول - تهران به علت بدحال شدن یکی از مسافران، شب گذشته یعنی نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

وب‌گاه الف

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان با 21 مصدوم و یک فوتی در محدوده پل دولت آباد خبرداد.

وب‌گاه فرارو

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در ساعت 03:07 بامداد دوشنبه گزارشی مبنی بر واژگونی اتوبوس در کیلومتر 20 اتوبان قزوین به زنجان لاین جنوبی (محدوده پل دولت آباد) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ظهر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: عصر یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در کشور ارمنستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

گروهی از پرستاران بیمارستان‌های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته‌جمعی‌شان در ماه‌های گذشته، خبرساز شده‌اند. آن‌ها در اعتراض به وخیم شدن شرایط‌شان تصمیم به ترک کار گرفتند؛ اتفاقی که در یک‌سال گذشته بار‌ها در ابعاد مختلف، در مراکز درمانی رخ داد و عمق بحران را در بیمارستان‌ها و شبکه بهداشت و درمان نشان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اقوام نزدیک آهو خلفی: فروشنده‌ای که قرص برنج به دو نوجوان فروخته از مرکز کالای پزشکی اخراج شده، اما با دریافت مجوز رسمی مرکز کالای پزشکی دیگری تاسیس کرده است هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

گروهی از پرستاران بیمارستان‌های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته‌جمعی‌شان در ماه‌های گذشته، خبرساز شده‌اند.