یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

جانشین اورژانس لارستان گفت: پس از بررسی مناطق، زلزله‌ای که ساعات پایانی روز شنبه در حوالی بخش بنارویه این شهرستان رخ داد، خسارتی به دنبال نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین اورژانس لارستان گفت: پس از بررسی مناطق، زلزله ای که ساعات پایانی روز شنبه در حوالی بخش بنارویه این شهرستان رخ داد، خسارتی به دنبال نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین اورژانس لارستان گفت: پس از بررسی مناطق، زلزله ای که ساعات پایانی روز شنبه در حوالی بخش بنارویه این شهرستان رخ داد، خسارتی به دنبال نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از مردم خواست که در صورت مواجهه با مصدومان حوادث رانندگی، اگر خطر انفجار یا مرگ مصدومی را تهدید نمی‌کند، از انجام اقدامات غیراصولی پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس استان تهران تأکید کرد: اگر شهروندان با مصدومان حوادث رانندگی مواجه شدند، در صورتی که خطر انفجار خودرو در تصادفات وجود نداشت، از جابه‌جایی افراد حادثه دیده پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در چهارم فروردین 1403 به موضوعاتی همچون آمار دهشتناک تصادفات نوروزی، 30 هزار مزاحمت تلفنی برای اورژانس115، کاهش 40 درصدی جرایم اسکیمر، شناخت خرس‌ها راه‌حل کارآمد در مقابل تغییر اقلیم، افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی و انجام 1480 عملیات امدادی در 10 روز اول تعطیلات نوروز پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

9 تن از اعضای یک خانواده در منزل استیجاری امروز 4 فروردین در اثر مسمومیت با گاز CO (مونوکسیدکربن) توسط کارشناسان اورژانس منطقه لنگرود، راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به شرایط جوی فردا یکشنبه پنج فروردین ماه هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر 3 حادثه رانندگی طی 3 روز اخیر، 14 نفر مصدوم و یک نفر نیز جان باخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، روز شنبه 4 فروردین 1403 به طور سرزده از بیمارستان بهارلو در جنوب تهران بازدید کرد.

وب‌گاه فرارو

«در طرح نوروزی سه‌هزار و 639 ماموریت شامل تصادفی و غیرتصادفی از سوی نیرو‌های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان انجام شده است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در این بازدید که در چهارمین روز از سال جدید و نهمین روز از طرح سلامت نوروزی انجام گرفت، از بخش‌های مختلف این بیمارستان همچون اورژانس و اتاق‌های عمل بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت. وزیر بهداشت همچنین ضمن گفتگو با بیماران و همراهان آنان، از تلاش‌های کادر سلامت این بیمارستان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جوهری از بهره مندی 72 درصدی مسافران نوروزی در استفاده از مجموعه‌های اقامتی و هتل‌های استان تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند 1402 تا سوم فروردین 1403، با انجام 744 هزار و 224 مورد بازرسی، علاوه بر پلمب 2 هزار و 435 مرکز و مکان بین‌راهی در کشور، 782 هزار و 655 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برپایی پویش «چشم به راه هستیم»، از کاهش 30 تا حتی 45 درصدی سوانح رانندگی در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار نفر در حوادث ترافیکی و 43 نفر در حوادث غیرترافیکی از 25 اسفند (آغاز طرح نوروزی) تا سوم فروردین 1403 جان خود را از دست دادند.