یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

17 مسافر از آتش‌سوزی یک واحد اقامتی در مشهد نجات یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کارشناس زمین‌شناسی نسبت به افزایش فرونشست زمین به دلیل شرایط گرم و خشک در کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در نخستین روز کاری سال 1403 در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک سوئیت آپارتمان و نجات 17 مسافر ایرانی و خارجی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک سوئیت آپارتمان و نجات 17 مسافر ایرانی و خارجی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در یک سوئیت آپارتمان دو طبقه در خیابان «سرشور» در نزدیکی حرم رضوی مهار و 17 مسافر ایرانی و خارجی نجات داده شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 19 مصدوم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 10 مصدوم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 10 مصدوم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود از گردان 932 در نبرد‌های شمال نوار غزه اذعان کرد. این خبر در حالی است که به گفته منابع محلی، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل رفح در جنوب نوار غزه را به‌شدت گلوله‌باران کردند. همچنین در حمله هوایی اشغالگران به خانه‌ای مسکونی در محله «الجنینه» در شرق رفح دست‌کم شش نفر شهید و شمار زیادی...

وب‌گاه عصر ایران

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه بروز علایمی مثل سوزش و تکرر ادرار و ادرار خونی همراه با درد شدید می‌تواند نشانه بروز عفونت ادراری باشد، می‌گوید: در صورت بروز این علایم در سفر‌های نوروزی مصرف آب را زیاد کنید. اما در صورت بروز تب و لرز و بی حالی باید به اورژانس مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز درد یک طرفه پهلو باید به پزشک مراجعه کنید. اما برای رفع سوزش و...

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از کاهش 30 تا 45 درصدی سوانح رانندگی در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 90 هزار عمل جراحی از شروع طرح سلامت نوروزی انجام شده که 20 هزار جراحی مربوط به مصدومان تصادفات بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه بروز علایمی مثل سوزش و تکرر ادرار و ادرار خونی همراه با درد شدید می تواند نشانه بروز عفونت ادراری باشد، می گوید: در صورت بروز این علایم در سفرهای نوروزی مصرف آب را زیاد کنید. اما در صورت بروز تب و لرز و بی حالی باید به اورژانس مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز درد یکطرفه پهلو باید به پزشک مراجعه کنید. اما برای رفع سوزش و تکرر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت گفت: دستورالعمل مشخص به تمامی مراکز درمانی کشور برای ارائه خدمات اورژانس ابلاغ شد. بهرام عین اللهی افزود: دو نشست تخصصی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت حضوری و مجازی به منظور هماهنگی برای ارائه خدمات به بیماران در تعطیلات نوروزی برگزار شد. وی ادامه داد: 80 هزار نفر از طریق اورژانس 115 به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که...