یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راه شمال استان فارس: در این حادثه 5 نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت و 24 نفر از مسافران نیز مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، کارآگاهان خیلی زود با تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول در جریان درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است که با کشف این سرنخ اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از فوت دختر 20 ساله در ارتفاعات توتستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر هماهنگی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر، نظارت مستمر بر ارکان سفر و اهتمام جدی برای کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند 1402 تا سوم فروردین 1403، علاوه بر پلمب دو هزار و 435 مرکز و مکان بین‌راهی در کشور، 782 هزار و 655 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا سوم فروردین، 453 هزار و 946 مورد تماس با 115 نیز ثبت شده که در این تماس‌ها 102 هزار و 795 مورد منجر به اعزام به مراکز درمانی و بیمارستانی شد و 30 هزار مزاحمت تلفنی برای اورژانس ایجاد شده است.

وب‌گاه الف

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو و نیز حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و خدمات سفر با حضور اعضا بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند 1402 تا سوم فروردین 1403، با انجام 744 هزار و 224 مورد بازرسی، علاوه بر پلمب 2 هزار و 435 مرکز و مکان بین‌راهی در کشور، 782 هزار و 655 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حضور رئیس‌جمهور، برخی وزرا و مسئولان دستگاه‌های مربوطه جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد حلق آویز شده پسر 20 ساله در میدان اصلی شهر آستارا توسط پلیس کشف شد فرماندار آستارا اعلام کرد: جسد حلق آویز یک جوان 20 ساله را در ورودی شهرستان کشف کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا شهاب زاده اظهار کرد: شامگاه جمعه در پی ارائه گزارشی مبنی بر کشف جسد حلق آویز شده پسر جوانی در میدان شهدای گمنام شهرستان آستارا، بلافاصله مأموران نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافتند.

خبرگزاری تسنیم

جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو و نیز حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و خدمات سفر با حضور اعضا بررسی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی، جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرمانده راهور فراجا و رؤسا و نمایندگان جمعیت هلال احمر، سازمان هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشور، سازمان اورژانس، سازمان تعزیرات حکومتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی ابطحی جزییاتی تازه‌ای از این حادثه موبایل ربایی را بیان کرد که به نقل از صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. محمدعلی ابطحی جزییاتی تازه‌ای از این حادثه موبایل ربایی را بیان کرد که به نقل از صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدعلی ابطحی ضمن تشکر از تماس تلفنی سیدمحمدخاتمی، موسوی خوئینی‌ها، حسن خمینی و محمدباقر قالیباف پس از ماجرای موبایل‌ربایی جزییاتی تازه‌ای از...

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت از ارائه خدمات بستری به 270 هزار نفر در بیمارستان‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای این طرح تا دوم فروردین، یک میلیون و 500 هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که 270 هزار نفر از آنها در بیمارستان ها بستری شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگونی اتوبوس تور گردشگری تهران در مسیر بازگشت در محور جدید مرودشت - سعادتشهر - قوام آباد منجر به کشته شدن 5 نفر شد.