یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتوبوس مسافربری در فارس واژگون شد و 4 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند اتوبوس مسافربری در فارس واژگون شد و 4 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اورژانس فارس از واژگونی اتوبوس در محور جدید مرودشت - سعادتشهر - قوام آباد با 4 کشته و 25 مجروح خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس فارس: ساعت 5 و 54 دقیقه صبح امروز با اعلام واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محورجدید مرودشت - سعادتشهر - قوام آباد بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار آستارا از کشف جسد پسر جوان 20 ساله در میدان ورودی این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس در محور مرودشت - سعادت شهر تاکنون چهار نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند. وی ادامه داد: سه نفر نیز که در میان اتوبوس محبوس شده‌اند توسط نیرو‌های هلال احمر در حال رهاسازی هستند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادیوز: جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از ستاد اجرایی خدمات سفر، محل اسکان مسافران نوروزی و پایگاه‌های امدادی و خدماتی اورژانس، هلال احمر و راهداری شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سوم فروردین 1403 به موضوعاتی همچون آماده‌باش نیروهای امدادی درپی بارش شدید باران، پایش الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار، آب بستر تعامل صلح و دوستی، پایان عملیات امدادی حوادث جوی در 14 استان، توزیع بیش از 17 هزار پروتز حلزون شنوایی، رشد 13 درصدی فعالیت اورژانس هوایی، یکطرفه شدن جاده چالوس و جاده‌های پُرترافیک پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اثر تصادف رانندگی در پارس آباد، سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از برخورد یک دستگاه پراید با ام‌وی‌ام در جاده آرادان به سرخه با 8 مصدوم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه استان کشور در ایام نوروز بیشترین میزان تلفات را داشته اند و عنوان مرگبارترین استان های کشور را به خود اختصاص داده اند.

وب‌گاه الف

آمارهایی که در ایام نوروز از تعداد تصادفات و شمار قربانیان حوادث رانندگی منتشر می‌شود، نگران کننده است، تصادفاتی که چندین دستگاه از جمله پلیس، راهداری، هلال احمر، اورژانس و... را بر آن داشته تا با اجرای طرح نوروزی تمام اقدامات و امکانات خود را برای کاهش آن بسیج کنند، اما همچنان نگرانی‌ها در مورد قربانیان حوادث رانندگی در ایام نوروز بالاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منطقه ارجمند در استان تهران برای دومین مرتبه هم امروز توسط زلزله به لرزه افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: زمستان امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک یک مرد سالخورده را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان موردنظر شدند و جسد مرد حدوداً 71 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد. رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: زمستان امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک یک مرد سالخورده را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز دوم فروردین، حدود 700 تن مواد غذایی فاسد کشف شد. همچنین 2300 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی ظهر جمعه در جریان بازدید از مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در اطراف حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حدود 9 هزار و 600 قلم دارو در ایام تعطیلات نوروزی در سطح کشور توزیع می‌شود گرچه کمبود‌هایی در برخی از اقلام و دارو‌های خاص وجود دارد، اما این موضوع به‌گونه‌ای مدیریت شده است تا نیاز بیماران به این دارو‌ها تأمین شود. وزیر بهداشت،...