یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کرج - قزوین14 نفر سرنشین مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کرج - قزوین14 نفر سرنشین مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور و بارش باران در برخی از مسیر‌ها گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه دردهای ناشی از سنگ در کسانیکه سابقه دارد از ناحیه پهلوها به سمت ناحیه تناسلی و کشاله ران دارند، می گوید: اگر درد همراه با تب و لرز و حال عمومی بد باشد باید به پزشک مراجعه کنید. اما دردهای خفیف اسکلتی و عضلانی در ناحیه پهلوها که با خم و راست شدن تشدید پیدا کند ربطی به کلیه ها ندارد. دردهای ناشی از سنگی که راه حالب را بسته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در جاده خاوران با یک کشته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بررسی میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

17 مسافر از آتش‌سوزی یک واحد اقامتی در مشهد نجات یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کارشناس زمین‌شناسی نسبت به افزایش فرونشست زمین به دلیل شرایط گرم و خشک در کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در نخستین روز کاری سال 1403 در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک سوئیت آپارتمان و نجات 17 مسافر ایرانی و خارجی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک سوئیت آپارتمان و نجات 17 مسافر ایرانی و خارجی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در یک سوئیت آپارتمان دو طبقه در خیابان «سرشور» در نزدیکی حرم رضوی مهار و 17 مسافر ایرانی و خارجی نجات داده شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 19 مصدوم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 10 مصدوم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث آذربایجان‌غربی گفت: تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد 3 فوتی و 10 مصدوم داشت.