دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز اورژانس و فوریت وزشکی استان اردبیل بیان کرد: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و بوعلی اردبیل منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار تصویری از پرتاب بمب دست ساز به کتیبه‌های تاریخی گنج نامه در فضای مجازی، موجی از واکنش ها و نگرانی مخاطبان را در رابطه با وضعیت حفاظت از این اثر تاریخی ارزشمند بدنبال داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده دریابانی بندرعباس گفت: مرزبانان وظیفه شناس دریابانی این شهرستان، جان یک دختر گردشگر، 17 ساله را در آبهای بندرخمیر از غرق شدن نجات دادند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور از تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس تهران از یک هزار و 500 به 3000 امتیاز خبر داد و گفت: افزایش ضریب سختی کار در استانها نیز در دستور کار قرار گرفته و تصویب خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شب چهارشنبه‌سوری 3 جنایت پی در پی در حالی اتفاق افتاد که مردم مشغول جشن و شادی بودند و 3 جوان جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه جنایت فجیع در مشهد در 12 ساعت رقم خورد. سه جنایت فجیع در مشهد در 12 ساعت رقم خورد. به گزارش عرشه آنلاین، طی 3 نزاع دسته جمعی در نقاط مختلف مشهد، 3 جوان در حالی با ضربات چاقو وقمه به قتل رسیدند که این حوادث تکان دهنده فقط در 12 ساعت رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان و کارگران فعال در صنایع مرتبط با سوخت‌های فسیلی، مشغول کسب مهارت‌های جدید بوده تا بتوانند پاسخگوی نیازهای آینده صنعت انرژی جهانی باشند.

وب‌گاه فرارو

با پایان تاب و تب چهارشنبه آخرسال، آمار قربانیان حوادث منتشر شده که در این میان یک استان در شبانه‌روز گذشته 4 فوتی داشته، در سه استان بالای 350 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و دو استان نیز هیچگونه فوتی و مصدومی نداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس کشور، از تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس تهران از 1500 به 3000 امتیاز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور، از تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس تهران از 1500 به 3000 امتیاز خبر داد و گفت: افزایش ضریب سختی کار در استان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست اورژانس سبزوار گفت: گازگرفتگی و مسمومیت با مونوکسید کربن باعث مرگ یک جوان 37 ساله سبزواری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان میانه اعلام کرد که حضور به‌موقع نیروهای گشت پلیس مانع کشته شدن دختر جوانی توسط پدرش شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ حسن رفیعی امروز (23 اسفند ماه) گفت: در ساعت‌های پایانی چهارشنبه آخر سال و درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اعلام نیاز پلیسی توسط یکی از زن، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت و به محل اعزام شدند. با حضور مأموران در محل حادثه...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان میانه اعلام کرد که حضور به‌موقع نیروهای گشت پلیس مانع کشته شدن دختر جوانی توسط پدرش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفندماه امسال تا ساعت 24 سه‌شنبه شب را 3253 نفر اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان تأمین‌اجتماعی از تشکیل ستاد نوروزی در ایام نوروز سال 1403 و آماده‌باش نوروزی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خبر داد.