دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

محمداسماعیل توکلی: امسال برای اولین بار از نیروهای اورژانس دونده در سطح شهر در مراسم چهارشنبه سوری استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

امسال بر اساس گزارشات، بازار اقلام آتش‌بازی چهارشنبه در ایران به طور عمده در اختیار تولیدکنندگان چینی قرار دارد. این اقلام آتش‌بازی، به طور قاچاقی از چین وارد ایران می‌شوند. گزارشات نشان می‌دهند که بیشتر مواد محترقه برای آتش‌بازی‌ها از چین وارد می‌شوند و عمدتاً به صورت قاچاق به ایران عرضه می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به اجرای طرح اورژانس دونده برای اولین بار برای ارائه خدمات به مصدومان چهارشنبه سوری، از مردم خواست که در چهارشنبه آخر سال، از ترددهای غیرضروری و مسدود کردن راه آمبولانس‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخورد کامیون حمل سیمان با پژوپارس، نیسان و پراید در خراسان شمالی 10 مصدوم و یک جان باخته بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا خوراکیان در نشست خبری اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز آستان قدس رضوی اظهار کرد: زیارت جلوه عنایت امام هشتم (ع) به مردم و نقطه کانونی ترویج معارف اهل بیت (ع) و تبلور دلدادگی و فرصت ابراز عشق مردم به این امام همام است. مدیر عالی حرم مطهر رضوی با تاکید بر این‌که زیارت اثربخش‌ترین رویداد فرهنگی کشور به شمار می‌آید، افزود: این رویداد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) ساعات فعالیت و نحوه خدمت‌رسانی بهشت‌زهرا (س) در ایام پایانی سال و ماه‌رمضان را اعلام کرد. مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) ساعات فعالیت و نحوه خدمت‌رسانی بهشت‌زهرا (س) در ایام پایانی سال و ماه‌رمضان را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، جواد تاجیک در نشست خبری امروز (دوشنبه) در تشریح جزئیات اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: رسم...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حوادث چهارشنبه سوری امسال 338 نر مصدوم شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از اجرای طرح اورژانس دونده برای اولین بار جهت ارائه خدمات به مصدومان احتمالی چهارشنبه‌سوری خبر داد و از مردم خواست که در چهارشنبه آخر سال، از ترددهای غیرضروری و مسدود کردن راه آمبولانس‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دو هفته پیش دستورالعمل مربوط به چهارشنبه سوری به همه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ابلاغ شده است و به همین منظور همه کادر درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور برای موضوع رخداد‌های چهارشنبه آخرسال به صورت آماده‌باش هستند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره برنامه‌های ویژه این سازمان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرو مشروبات الکلی در برخی رستوران‌های تهران جنجال به پا کرد به گزارش عرشه آنلاین، مشاهدات میدانی و فیلم‌های ارسالی مخاطبین نیز نشان می‌دهد که در برخی رستوران‌های بالا شهر تهران، انواع مشروبات الکلی به صورت علنی و بر روری میزهای پذیرایی دیده می‌شود. به تازگی و درسایه ضعف نظارت پلیس و نهادهای ناظر، در برخی رستوران‌های بالا شهر تهران مشروبات الکلی به صورت آزادانه سرو می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درختی خشک که توسط هنرمندان شیرازی جان دوباره گرفت را ببینید. درختی خشک که توسط هنرمندان شیرازی جان دوباره گرفت را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد. سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از بازنشستگان به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اعتراض کردند تعدادی از بازنشستگان به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اعتراض کردند به گزارش عرشه آنلاین، تعدادی از بازنشستگان در اعتراض به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی مقابل اداره این نهاد در ساری تجمع کردند و شعار دادند. آنها در شعارهای خود گفتند: تأمین اجتماعی، تیم فوتبال نمی‌خواهد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مجلس در واکنش به بخشنامه اخیر وزارت کار درباره اخراج کارگران، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنم. رییس مجلس در واکنش به بخشنامه اخیر وزارت کار درباره اخراج کارگران، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنم. به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین فرهنگی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: این روزها مشکلاتی متوجه کارگران کشور است، از جمله اینکه اخیراً وزارت کار با صدور بخشنامه‌ای اجازه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری دو دانش آموز در مدرسه راهنمایی یاسوج به قتل یکی از آنها ختم شد. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ بهمن گرجیان افزود: دو دانش آموز 14ساله و 16 ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند.