دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اورژانس تهران آخرین آمار مربوط به فوتی ها و مصدومان چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اورژانس کشور آخرین آمار فوتی‌ها و مصدومان چهارشنبه آخر سال کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس تهران تعداد مصدومان و تلفات حوادث چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

میعادفر درباره آمار تفکیکی امروز از مصدومان نیز گفت: تنها در روز جاری 113 تن مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را در چهارشنبه سوری از دست داده است. رئیس سازمان اورژانس کشور: عوامل اورژانس در چهارشنبه‌سوری امسال در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلال ملکی از مصدومیت پسر 16 ساله در انفجار ترقه در یاخچی‌آباد خبر داد و گفت: این پسر از ناحیه 2 دست به شدت مصدوم شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت پسر 16 ساله در انفجار ترقه یاغچی‌آباد، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بهروز ایران‌نژاد: این جوان در یکی از شهرک‌های مسکونی شهر اراک دچار حادثه شد که پس از اطلاع مرکز فوریت‌های اورژانس، نزدیکترین پایگاه به محل حادثه اعزام شد تا جوان که از ناحیه صورت دچار مصدومیت شده بود را به مرکز درمانی منتقل کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل آتش نشانی همدان: این حادثه ساعتی قبل در منزلی واقع در شهرک فرهنگیان همدان رخ داد و بلافاصله در پی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان حادثه انفجار مواد محترقه یک کودک 13 ساله در حین ساخت مواد محترقه دست‌ساز دچار آسیب شدید به دست و یک خانم میانسال هم دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شدند و آتش‌نشانان نیز پس از ایمن‌سازی محل به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی خبر داد که تاکنون 70 نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری آسیب دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار هولناک یک خانه 2 طبقه در خلازیر، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین چهارشنبه سال 1402 تا کنون 12 فوتی و 623 مصدوم داشته است شبی که طبق سنت های گذشته باید جشن گرفته می شد، حالا علی رغم توصیه های اکید به شب دلهره آوری تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

جعفر میعادفر درباره اولین اقدام بعد از سوختگی توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 623 نفر تعداد کل آسیب دیدگان، 611 نفر مصدوم، 235 نفر اعزامی توسط اورژانس، 355 نفر تا کنون به مراکز درمانی مراجعه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع اولین حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی منطقه خلازیر به مناسبت چهارشنبه سوری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان، آسیب‌دیدگان و فوتی‌های حوادث "چهارشنبه‌سوری" را اعلام کرد.