دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: گزارش حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال از روز یکم تا ساعت 24 سه‌شنبه، تعداد مصدومان به 3253 مورد رسیده و در این مدت 1070 مورد آسیب به چشم (تخلیه چشم یک مورد) هم به ثبت رسیده است.

وب‌گاه الف

سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد: از ابتدای اسفند تا امروز 12 فوتی ناشی از این حوادث در کشور ثبت شده است همچنین تعداد مصدومان این حوادث 539 مورد تا ساعت 16 امروز سه‌شنبه است.

وب‌گاه عصر ایران

از صبح امروز دستگاه‌های امدادی و انتظامی از قبیل پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی و... به صورت آماده‌باش هستند تا شب آخرین چهارشنبه سال با کمترین خساراتی جانی و مالی به پایان برسد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: حوادث چهارشنبه‌سوری 24 درصد افزایش داشته است. 67 درصد مصدومان 18 سال و کمتر سن دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد نزاع دسته جمعی در خرمدره در استان زنجان به قتل یک نوجوان 14 ساله ختم شد به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خرمدره از قتل نوجوان 14 ساله به ضرب چاقو در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت خبر داد و گفت: عاملان قتل بلافاصله دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد: از ابتدای اسفند تا امروز 12 فوتی ناشی از این حوادث در کشور ثبت شده است همچنین تعداد مصدومان این حوادث 539 مورد تا ساعت 16 امروز سه‌شنبه است.

وب‌گاه 55 آنلاین

چهارشنبه آخر سال در حالی آغاز شده که بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور آمار سوختگی و افراد آسیب دبده به نسبت مشابه سال قبل افزایش داشته و همین موضوع نگرانی‌ها از احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کیفیت حضور کادر درمان متخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی و دانشگاهی در تعطیلات نوروزی، یکی از موضوعاتی است که همواره در آستانه سال نو مطرح می‌شود. کیفیت حضور کادر درمان متخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی و دانشگاهی در تعطیلات نوروزی، یکی از موضوعاتی است که همواره در آستانه سال نو مطرح می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هم‌زمان با شروع تعطیلات نوروزی و آغاز سفر‌ها و...، حجم مراجعات به اورژانس بیمارستان‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ این در حالی است که انتظار می‌رود در تعطیلات، موارد ارجاعی به بخش اورژانس مراکز درمانی کاهش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از اول تا 22 اسفندماه تعداد 509 نفر در مراسم چهارشنبه سوری آسیب دیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان، آسیب‌دیدگان و فوتی‌های حوادث "چهارشنبه سوری" را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، از ابتدای اسفند 1402 تا کنون، 12 نفر در حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال، جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 424 نفر و فوت 10 تن در حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: 90 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال مرد و 10 درصد زن بوده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار فیلمی از آخرین لحظات پرواز یک فروند هواپیمای ایلیوشین 76، از سقوط این هواپیما در یک منطقه جنگلی در ایوانوو روسیه خبر داد. گزارشی از میزان تلفات منتشر نشده است، نیرو‌های اورژانس در محل حادثه حاضر شده اند.

وب‌گاه فرارو

پزشک‌بلاگر، پدیده نوظهور این روز‌های فضای مجازی است؛ موضوعی که به نوعی نظام سلامت را هم دچار تهدید‌هایی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع خبری روس با انتشار فیلمی از آخرین لحظات پرواز یک فروند هواپیمای ایلیوشین 76، از سقوط این هواپیما در یک منطقه جنگلی در ایوانوو روسیه خبر دادند.