دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از اول تا 22 اسفندماه تعداد 509 نفر در مراسم چهارشنبه سوری آسیب دیده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مهرسروش، معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس تهران در خصوص اقدامات لازم در صورت بروز مصدومیت در چهارشنبه سوری گفت: شخص می‌تواند با تماس گرفتن با اورژانس دستورالعمل‌های لازم تا زمان رسیدن آمبولانس را اجرا کند. باید در نظر داشت که ترافیک سنگین بوده و مدتی تا رسیدن آمبولانس طول می‌کشد. اولین کار در مواجهه با سوختگی، متوقف کردن فرایند سوختن است. در همین راستا می‌تون از آب ولرم برای متوقف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی مشاجره و نزاع دسته جمعی در حوالی خیابان مینو مارت منجر به قتل نوجوان 14 ساله شد.

وب‌گاه الف

ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در واکنش به گزارش غیرموثق، غیرحقوقی، مغرضانه و سیاسی هیأت به اصطلاح حقیقت‌یاب، نظرات جمهوری اسلامی ایران را در پاسخ به این گزارش منتشر و اعلام کرد: گزارش این هیات کاملا فاقد وجاهت قانونی و حقوقی بوده و از اعتبار خارج می باشد و جمهوری اسلامی ایران کاملاً آن را رد می نماید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 424 نفر و فوت 10 تن در حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: 90 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال مرد و 10 درصد زن بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاونت بهداشت وزارت بهداشت ضمن تشریح توصیه‌های ایمنی در مراسم چهارشنبه‌سوری، از هموطنان خواست تا به منظور حفظ جان و سلامتی خود و خانواده‌هایشان، از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی در منزل و زیرزمین خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی با مواد محترقه دست‌ساز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حادثه انفجار در یک منطقه مسکونی در جاده ورامین، 4 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

انفجار مواد محترقه منزل مسکونی در تهران چهار مصدوم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور گفت: از اول اسفند تا کنون 424 نفر در حوادث مرتبط به چهارشنبه آخرسال مصدوم شده‌اند که در مقایسه با 343 نفر در مدت مشابه سال گذشته، 24 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیفیت حضور کادر درمان متخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی و دانشگاهی در تعطیلات نوروزی، یکی از موضوعاتی است که همواره در آستانه سال نو مطرح می شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ساعات فعالیت و نحوه خدمت‌رسانی بهشت زهرا (س) در ایام پایانی سال و ماه رمضان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی تهران در آستانه شب چهارشنبه آخر سال در توصیه به شهروندان خواستار پرهیز از هرگونه اقدام خطرآفرین و حادثه ساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ هشدار داد: از برافروختن آتش و ایجاد راهبندان در معابر بپرهیزید.

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون 10 نفر در اثر حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال، جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: فوتی های حوادث چهارشنبه سوری به 10 نفر رسید.