دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه سه نفر از آسیب دیدگان در حوادث امشب و یکی از کسانی که چشمش تخلیه شد عابر بوده اند، از مردم بویژه سالمندان، بانوان باردار و افرادی که دارای بیماری قلبی هستند خواست اگر کار ضروری ندارند از خانه خارج نشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات یک حادثه آتش‌سوزی بر اثر سقوط بالن آرزوها در شب چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اورژانس استان تهران گفت: از صبح امروز / سه‌شنبه / تا ساعت 20:30 عصر در مجموع 90 نفر به دلیل استفاده و انفجار مواد محترقه در استان تهران مصدوم شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در شب چهارشنبه سوری بر اثر حوادث از انجام سه مورد تخلیه چشم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: افراد در هنگام مواجهه با مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری، در مرحله اول باید بعد از تماس با اورژانس، آرامش خود را حفظ کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آخرین آمار مصدومان چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین شمار مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در کشور گفت: از اول اسفند تا عصر امروز 539 نفر مصدوم و 12 نفر در حوادث چهارشنبه سوری فوت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همه‌ساله ایرانیان شب آخرین چهارشنبه سال را با عنوان چهارشنبه سوری و با محوریت نماد آتش جشن می‌گیرند،

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس تهران، در شب چهارشنبه سوری با حضور در بیمارستان فارابی، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مصدومان این حوادث قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله با مواد محترقه به یک آمبولانس در تهران خبر داد که در حال انتقال بیمار به مرکز درمانی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع اولین حادثه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این جوان 22 ساله ساعتی بعد از انفجار چشمان خود را از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی: ساعتی قبل به دلیل انفجار مواد محترقه در بخش باسمنج تبریز مرد جوانی جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اورژانس کشور خبر داد که تا ساعت 19 و 30 دقیقه سه‌شنبه با 13 مورد فوتی و 827 نفر مصدوم بر اثر حوادث چهارشنبه سوری به ثبت رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به دنبال انفجار مواد محترقه دو مرد جوان در باسمنج و شهرک ارم جان باختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اورژانس تهران آخرین آمار مربوط به فوتی ها و مصدومان چهارشنبه سوری را اعلام کرد.