دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

آسیب چشم، یکی از شایع ترین آسیب های حوادث چهارشنبه سوری است که متاسفانه بعضا به نابینایی منجر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود. 2 سریال محبوب «نون خ» و «زیرخاکی» قرار است از شبکه یک پخش شوند. مقرر شده سریال زیرخاکی از شب اول ماه رمضان تا شب قدر و نون خ بعد از شب‌های قدر پخش شود. فصل جدید مجموعه طنز «نون خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهایی درباره مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا به گوش می رسد خبرهایی درباره مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا به گوش می رسد به گزارش عرشه آنلاین، محمدرضا احمدی در حالی از سفر زودهنگام نوروزی اش سخن گفته که برخی خبرنگاران و فعالان شبکه های اجتماعی ماجرای دیگری را روایت می کنند و مدعی هستند محمدرضا احمدی قصد دارد مهاجرت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است. در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه از تغییر ساعت کاری معلمان و فرهنگیان و مدارس در ماه رمضان خبر داد امیررضا معصومی پسر فردین معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت. رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است. در وزن 125 کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در...

وب‌گاه عصر ایران

مهرسروش، معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس تهران در خصوص اقدامات لازم در صورت بروز مصدومیت در چهارشنبه سوری گفت: شخص می‌تواند با تماس گرفتن با اورژانس دستورالعمل‌های لازم تا زمان رسیدن آمبولانس را اجرا کند. باید در نظر داشت که ترافیک سنگین بوده و مدتی تا رسیدن آمبولانس طول می‌کشد. اولین کار در مواجهه با سوختگی، متوقف کردن فرایند سوختن است. در همین راستا می‌تون از آب ولرم برای متوقف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 7 ساله با ضربات چاقو به دست پسرعموی 15 ساله اش به قتل رسید کودک 7 ساله با ضربات چاقو به دست پسرعموی 15 ساله اش به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین، پسر 15ساله پاکستانی که به اتهام قتل پسرعموی 7ساله‌اش دستگیر شده است، مدعی شد چون مقتول کارهای او را به پدرش اطلاع می‌داده دست به قتل وی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نعمتی جایگزین حسین کنعانی زادگان در بازی دربی شد علی نعمتی جایگزین حسین کنعانی زادگان در بازی دربی شد به گزارش عرشه آنلاین، علی نعمتی در دربی بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کاری جدید بانک ها در ماه رمضان امسال اعلام شد ساعت کاری جدید بانک ها در ماه رمضان امسال اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، ساعت شروع به کار و پذیرش مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاملان حمله و درگیری خونین در اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر دستگیر شدند. عاملان حمله و درگیری خونین در اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، اراذل و اوباشی که با درگیری و استفاده از سلاح سرد موجب سلب آرامش بخش اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر شده بودند دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از ابلاغ بخشنامه حضور پزشکان متخصص در بیمارستان های دولتی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به مخاطرات نگهداری مواد محترقه در منازل گفت: این اقدام خطرناک می‌تواند خسارات سنگینی برای شهروندان داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از بازداشت چند اراذل واوباش و عوامل نزاع و درگیری در یک بیمارستان در قائم شهر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره پیشگیری و کنترل سرطان وزارت بهداشت با اشاره به سالانه ابتلای 150 هزار نفر به سرطان و شیوع 5 ساله تقریبی 400 هزار نفر به این بیماری، در عین حال برنامه‌های این وزارتخانه در غربالگری رایگان سرطان‌های شایع را تشریح کرد و گفت: «ایران در تمام زمینه‌های درمانی سرطان همپای دنیا پیش رفته است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اداره کنترل سرطان وزارت بهداشت اعلام کرد که تشخیص زودهنگام سه نوع سرطان در مراکز و شبکه‌های بهداشت روستا و شهرها و پایگاه‌های سلامت به‌صورت رایگان انجام می‌شود.