دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده فراجا سرعت فراتر از حد مجاز، انجام حرکات حادثه ساز و... را از جمله خط قرمزهای پلیس میان تخلفات رانندگی برشمرد و گفت: در صورت مشاهده ماموران، حتما خودروی متخلف متوقف و از ادامه سفر آن جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه خودرو نیز تا پایان تعطیلات متوقف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد 73 درصد از مصدومان دارای سن 18 سال و کمتر بوده و 15 درصد نیز رهگذر بوده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه 206 با تریلی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 282 نفر و فوت 7 نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گفت: 24 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدتیمور حسینی روز یکشنبه در رزمایش نوروزی که با حضور فرماندهی کل انتظامی در دانشکاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد با آرزوی سفری ایمن برای همه مردم کشور اظهارداشت: در قالب بیش از 80 هزار نفر از نیرو‌های انتظامی، پلیس راهور، امداد و نجات، راهداری، اورژانس، امداد خودرو و ایرانگردی و جهانگردی برای اجرای طرح نوروزی اماده هستند. وی با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اورژانس از آماده‌باش اورژانس کشور در ایام نوروز با 1385 پایگاه شهری برای خدمت‌گزاری به مردم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در نوروز سال 1402 تعداد یک هزار و 217 نفر در طرح نوروزی (بازه زمانی سفرهای نوروزی) جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه طرح نوروزی امسال را با شعار " آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت" آغاز می‌کنیم، گفت: در نوروز سال 1402 تعداد 1217 نفر در طرح نوروزی (بازه سفرهای نوروزی) جان خود را در تصادفات از دست دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران با تاکید بر بهسازی، ترمیم و ایمن سازی معابر برون شهری از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست تا به منظور رفاه حال مسافران و جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است به دلیل نابسامانی وضعیت جاده‌ها برای مسافران بوجود آید، نسبت به مرمت محور‌های برون شهری اقدام نماید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: روز گذشته اورژانس هوایی استان تهران یک نوجوان 17 ساله که دچار سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه شده بود را نجات داد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه 206 با تریلی و کشته و مصدوم شدن 3 نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در رزمایش نوروزی 1403 گفت: سازمان اورژانس در کنار سازمان‌های دیگر خادم مردم در امر سلامت در ایام تعطیلات است. وی افزود: باید مردم با کمترین عارضه و مشکلات از ایام نوروز و رمضان نهایت استفاده را کنند. رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: اورژانس با 1385 پایگاه شهری، 1900 پایگاه بین شهری، 54 پایگاه هوایی و 2...

وب‌گاه فرارو

هشدار‌ها از چند روز مانده به آخرین چهارشنبه سال 1402 آغاز شده است؛ هشدار اورژانس، آتش‌نشانی، متخصصان سوختگی و پلیس. همگی در تلاش هستند تا آمار مرگ‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال به کمترین تعداد برسد و تخت‌های سوختگی بیمارستان‌ها در این روز‌ها خالی بماند. اما نوجوانان و جوانان بی‌توجه به هشدار‌ها با به راه انداختن کارناوال آتش، خسارت جانی و مالی جبران‌ناپذیری را به جا می‌گذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: 80 هزار نفر در 200 نقطه کشور برای خدمات نوروزی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اورژانس کشور گفت: هزارو 385 پایگاه شهری، هزارو 900بین شهری و 54 پایگاه هوایی، 2 پایگاه هوایی، همچنین بیش از 26 هزار نفر نیرو برای خدمت به مردم در نظر گرفته ایم.

وب‌گاه الف

رئیس اورژانس استان تهران از اجرای طرح «اورژانس دونده» از امروز خبر داد.