دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار و تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی در خیابان ری خبر داد و گفت که 9 تن در این حادثه مصدوم شده و یک تن جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در پی انفجار مواد محترقه در یک خانه مسکونی در تهران یک نفر فوت و 9 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه گسترش

ساعتی پیش، یک واحد مسکونی در خیابان ری دچار انفجار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش سازمان اورژانس استان تهران نسبت به سقوط از ارتفاع و برق‌گرفتگی هنگام خانه‌تکانی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهرری یک انفجار بزرگ رقم زد مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهرری یک انفجار بزرگ رقم زد به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: یک ساختمان 2 طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک ساختمان دو طبقه در خیابان ری خبر داد و گفت: هم اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

وب‌گاه الف

سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد: از ابتدای اسفند هفت فوتی ناشی از این حوادث در کشور ثبت شده است و 73 درصد از مصدومان دارای سن 18 سال و کمتر بوده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار سازمان اورژانس کشور نشان می‌دهد حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری در ایران نسبت سال قبل رشد 18 درصدی داشته، در حالی که هنوز 2 روز به این مراسم مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های برون شهری از ساعت 24 شب گذشته آغاز شد و خیلی زود به اتمام رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده فراجا سرعت فراتر از حد مجاز، انجام حرکات حادثه ساز و... را از جمله خط قرمزهای پلیس میان تخلفات رانندگی برشمرد و گفت: در صورت مشاهده ماموران، حتما خودروی متخلف متوقف و از ادامه سفر آن جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه خودرو نیز تا پایان تعطیلات متوقف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد 73 درصد از مصدومان دارای سن 18 سال و کمتر بوده و 15 درصد نیز رهگذر بوده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه 206 با تریلی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 282 نفر و فوت 7 نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گفت: 24 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه دچار قطع عضو شده‌اند.