دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه طرح نوروزی امسال را با شعار " آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت" آغاز می‌کنیم، گفت: در نوروز سال 1402 تعداد 1217 نفر در طرح نوروزی (بازه سفرهای نوروزی) جان خود را در تصادفات از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در بزرگراه همت توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همت خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

تشنج نوعی بیماری عصبی است که همراه با لرزش شدید و از دست دادن کنترل بدن است و موجب بروز واکنش‌های هیجانی در فرد می‌شود؛ همچنین تشنج می‌تواند نشانه وجود مشکلات جدی در بدن باشد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در ایام نوروز تمامی نیروهای این وزارت برای ارائه خدمات رسانی در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اطفای حریق ساختمان 5 طبقه در خیابان کریمخان زند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز ایران‌نژاد اظهار کرد: طی تماس تلفنی در ساعت 15:20 دقیقه با سامانه اورژانس 115 گزارش انفجار مواد محترقه دست ساز و سوختگی نوجوان 16 ساله در یکی از محله‌های اراک اعلام شد که بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی با اشاره به سوختگی 45 درصدی نوجوان 16 ساله اراکی در اثر انفجار مواد محترقه افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد این...

وب‌گاه فرارو

معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مرد جوان با 26 سال سن بر اثر سوختگی و ریزش آوار جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست روسای قوای مجریه و قضائیه و مقننه با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف ساعتی پیش به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد که بلاگر مبتذل اصفهانی شناسایی و دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری بلاگر مبتذل اصفهانی خبر داد. سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای برخورد با هنجارشکنان فعال در فضای مجای، کارشناسان سازمان اطلاعات اصفهان خانمی که به عنوان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بعد از سه ساعت تلاش ماموران آتش نشانی و نیروهای اورژانس 115، جسد یک مرد جوان از زیر آور آپارتمان حادثه انفجار، بیرون کشیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حوادث زودهنگام چهارشنبه سوری از الان در برخی از شهرها و استان‌ها پر رنگ شده است اما باید به معضل، کلاهبرداری شیادان فروشنده مواد محترقه در فضای مجازی را هم اضافه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در رابطه با برخورد و پیگیری با بلاگری که برای سامانه 115 اورژانس تهران مزاحمت ایجاد کرده بود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان قزوین از فوت سرباز وظیفه مهدی جمالی حین انجام مأموریت خبر داد.