دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد میانسال وقتی می‌خواست از دست شوهر سابق همسرش فرار کند او را با خودرو زیر گرفت اما حالا او و همسرش مدعی هستند این یک تصادف غیرعمد بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن خدمتکار که با همدستی مردی با تعارف نان خامه‌ای سمی، زوج میانسال را مسموم و باعث قتل یکی از آنها شده بود، همراه همدستش بازداشت شد. زن خدمتکار که با همدستی مردی با تعارف نان خامه‌ای سمی، زوج میانسال را مسموم و باعث قتل یکی از آنها شده بود، همراه همدستش بازداشت شد. اوایل بهمن امسال زنی با پلیس 110 شهرستان قرچک در شرق استان تهران تماس گرفت و اطلاع داد، زوج میانسالی که از اقوام‌شان هستند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم، نسبت به مسمومیت در اثر استنشاق گازهای حاصل از ترکیبات شوینده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از اعضای نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه از سوی اسرائیل در مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن دی سی اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه در مقابل سفارت این رژیم در واشنگتن دی سی اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نوزاد دو ماهه در همدان به وسیله جت فالکن اورژانس کشور در مدت زمان 30 دقیقه به تهران اعزام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان از وقوع انفجار پیک نیک با سه مصدوم در اردستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان اردستان از وقوع انفجار پیک نیک با سه مصدوم در اردستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کاظم فلاحی دوست گفت: ساعت 13 یکشنبه - ششم اسفندماه 1402 - در پی درخواست کمک از مرکز پاسخگویی112 جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تیر خوردن محیط‌بان در منطقه پشت کره دره ناری و تنگه بن رود شهرستان دنا تحت پوشش پارک ملی دنا نیرو‌های امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو پسر و یک دختر جوان سوار بر خودروی 206 شدند تا در خیابان چرخی بزنند و به تفریح بپردازند اما تفریح آنها پایان دردناکی داشت و به مرگ دو نفر از آنها ختم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: گواهی سپرده خاص یکی از ابزارهای سیاست پولی است، این ابزار می تواند به بهبود متغیرهای پولی و تحقق هدف گذاری ها در مسیرهای در نظر گرفته شده، کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان جزئیات حادثه آتش‌سوزی در شهرک فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ محمد امیر کاظمی گفت: از 11 مصدوم این حادثه هشت نفر پس از اقدامات درمانی سرپایی ترخیص شدند و سه نفر بستری هستند که به زودی ترخیص خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی هم امروز گفت: اتوبوس مسافربری مشهد - یزد در مسیر یکطرفه محور فردوس - بشرویه از جاده خارج شد و 11 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح که مصادف با روز جمعه بود، در بیمارستان عیسی بن مریم صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری را آوردند؛ با دست کم رمقم که هنوز خونهایش شسته نشده بود، نوشتم سیدعلی خامنه‌ای....

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و پسری که توسط یک خرس در جنگلی در سوئد مورد حمله قرار گرفتند، به عنوان «انتقام» آن خرس را با شلیک گلوله کشتند و گوشتش را کباب کردند! پدر و پسری که توسط یک خرس در جنگلی در سوئد مورد حمله قرار گرفتند، به عنوان «انتقام» آن خرس را با شلیک گلوله کشتند و گوشتش را کباب کردند! به گزارش عرشه آنلاین، خرس به شدت به پار سوندستروم 42 ساله حمله کرده و گونه او را گاز گرفت. پار در پی این حمله دچار...