دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت انگلیس امروز تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه به بهانه مرگ الکسی ناوالنی منتقد سرشناس دولت مسکو وضع کرد.

وب‌گاه فرارو

تیر کشیدن قلب زمانی نگران‌کننده و دلهره‌آور می‌شود که با علائم دیگری همچون حالت تهوع، سرگیجه و تپش قلب همراه باشد. مایلید بدانید چرا گاهی قلب شما تیر می‌کشد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه به بهانه مرگ الکسی ناوالنی منتقد سرشناس دولت مسکو وضع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به رغم ادعای مقامات اسرائیلی درباره اختلال در نیروگاه برق، بروز خاموشی در اراضی اشغالی نتیجه حملات متعدد سایبری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از منظر کمیت و تعداد پایگاه‌های اورژانس 115 سراسر کشور، رشد و توسعه خوبی داشته‌ایم اما جا دارد که در بحث کیفی و مهارت عملی پرسنل اورژانس نیز، رشد بیشتری داشته باشیم.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته های رئیس پلیس راهور فراجا، رانندگانی که فاقد برگه معاینه فنی باشند امکان تردد برای سفرهای نوروزی را ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل هواپیمایی هما گفت: تعمیرات هواپیمای خارجی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار انجام شده و تا به امروز 350 دستگاه هواپیما اورهال سنگین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور از فعالیت 3400 پایگاه اورژانس در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران‌ایر با اشاره به هزینه 600 میلیون تومانی انتقال یک بیمار اورژانسی از زاهدان به تهران، گفت: موتور و هواپیماهای خارجی توسط هما تعمیر می شود.

وب‌گاه فرارو

دیوان عدالتِ اداری در کرمان، تهران و مشهد در مورد منعِ اضافه‌کارِ اجباری به نفع پرستاران رأی صادر کرده و این حق را به پرستاران داده تا از انجامِ اضافه‌کار اجباری سرباز بزنند. رأی دیوان البته صرفا در تهران قطعی شده است. اما آیا با این رأی مشکل پرستاران حل شده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته موسسه ملی پیری، خطرات انزوای طولانی مدت برای سلامتی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است. به گفته موسسه ملی پیری، خطرات انزوای طولانی مدت برای سلامتی معادل کشیدن 15 نخ سیگار در روز است. به گفته مرکز کنترل بیماری‌های ایالات متحده، قبل از همه‌گیری کرونا، از هر چهار فرد بالای 65 سال، یک نفر انزوای اجتماعی را تجربه می‌کرد و در معرض خطر بیشتری از تنهایی قرار می‌گرفت. این احساس تنهایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال صنفی کادر درمان، در ارتباط با مطالبات در اعتراضات پرستاران در استان‌های مختلف توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس ایالت یوتای آمریکا یک کودک 9 ساله را به اتهام قتل یکی از اعضای بالغ خانواده‌اش بازداشت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدها انترن و رزیدنت در بیمارستان‌های بزرگ کره‌جنوبی روز سه‌شنبه کار خود را ترک کردند و در اعتراض به طرح دولت برای رفع کمبود پزشک از طریق پذیرش دانشجویان بیشتر در دانشکده پزشکی، خدمات ضروری را مختل کردند. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، درحالی‌که کره‌جنوبی به سیستم مراقبت‌های بهداشتی مقرون به‌صرفه خود افتخار می‌کند، در میان کمترین سرانه پزشکان در جهان توسعه‌یافته قرار دارد. به گفته دولت،...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد که در ایام نوروز، خودرو‌های فاقد معاینه فنی اجازه تردد در جاده‌های کشور را ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل گفت: جسد الکسی ناوالنی رهبر مخالفان روسیه باید به خانواده اش تحویل داده شود.