دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که بخاطر اختلاف خانوادگی همسر سابق خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

وب‌گاه ورزش سه

دو باشگاه والنسیا و لوانته به دلیل حادثه آتش سوزی در والنسیا خواستار تعویق مسابقات پیش رو در هفته آینده هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگر جوان 28 ساله در معدن سنگ شجر شهرستان زیرکوه بر اثر مسمومیت با گاز دی اکسید کربن جان خود را از دست داد. کارگر جوان 28 ساله در معدن سنگ شجر شهرستان زیرکوه بر اثر مسمومیت با گاز دی اکسید کربن جان خود را از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا عباسی معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی گفت: این حادثه صبح امروز در پی انتشار گاز co2 در معدن سنگ شجر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران اعلام کرد که مرحله اجرایی طرح از تاریخ 15 دی ماه در حال اجرا است و مرحله عملیاتی طرح از تاریخ 15 اسفند آغاز می‌شود و تا 24 فروردین ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران آغاز طرح ویژه نظارتی بازار ماه رمضان و نوروز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل گفت: به اسرائیلی‌ها برای محافظت از خود سلاح می‌دهیم و باید محدودیت‌هایی برای رفت و آمد فلسطینی‌ها اعمال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت 2 کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 2 خودرو در پایتخت و جان‌باحتن دو جوان 18 و 23 ساله خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت دو جوان 18 و 23 ساله در تصادف مرگبار در بزرگراه همت خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که مسکو تحریم‌های جدید انگلیس که به بهانه مرگ یک زندانی علیه روسیه اعمال شده است را تلافی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفارت روسیه در لندن اعلام کرد که مسکو تحریم‌های جدید انگلیس که به بهانه مرگ یک زندانی علیه روسیه اعمال شده است را تلافی خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

به گفته مدیر عامل شرکت هما، عمده‌ترین فعالیت آنها مربوط به انتقال بیماران از خارج به ایران است. این شرکت افرادی را که تمایل دارند برای درمان به ایران بیایند، پذیرش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 6 سال از نامزدی دختر خاله و پسرخاله می گذشت و هربار مراسم عروسی آنها به دلایل مختلف بهم می خورد و همین موضوع موجب اختلاف میان آنها شد. اختلافی که پایانی هولناک داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیر کشیدن قلب زمانی نگران‌کننده و دلهره‌آور می‌شود که با علائم دیگری همچون حالت تهوع، سرگیجه و تپش قلب همراه باشد. مایلید بدانید چرا گاهی قلب شما تیر می‌کشد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم بعد از وارد کردن دو ضربه چاقو به همسر و فرزندش آنها را در خانه رها و فرار کرد. پسر نوجوان که با سختی زیاد با اورژانس تماس گرفته بود، درخواست کمک کرد و گفت: من و مادرم چاقو خورده‌ایم و خونریزی داریم. متهم بعد از وارد کردن دو ضربه چاقو به همسر و فرزندش آنها را در خانه رها و فرار کرد. پسر نوجوان که با سختی زیاد با اورژانس تماس گرفته بود، درخواست کمک کرد و گفت: من و مادرم چاقو خورده‌ایم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه رومانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر روسیه را برای صحبت درباره مرگ «الکسی ناوالنی» احضار کرده است.