چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان آتش نشانی قزوین از حریق و انفجار منزل مسکونی در شهرک دانش قزوین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از مصدومیت 11 نفر بر اثر برخورد نیسان و تراکتور در روستای بوعینک بخش کوهین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان از مصدومیت یک مرد در پی شلیک گلوله در شهرستان ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز به صورت میدانی نیازهای امدادی این استان را بررسی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه هنوز، اما و اگرهایی درباره صحت و سقم این عدد ماورای نجومی وجود دارد و بعضی می‌گویند اوضاع به این وخامت نیست، اما خبری که این هفته منتشر شد این بود: «تخلف سه میلیارد دلاری واردات چای»!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: سازمان‌های مرتبط با ایمنی از جمله اورژانس، آتش نشانی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، شهرداری و اورژانس اجتماعی 123 باید آموزش‌های اوتیسم را فرابگیرند تا در مواقع بحرانی جان افراد دارای این بیماری را از خطر نجات دهند.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از خانم‌های خانه دار با موضوع سوختگی و یا بریدگی دست روبرو می‌شوند و اگر این اتفاق برای شما افتاد می‌توانید با راهکار‌های مفید سوختگی یا بریدگی را بصورت اورژانسی و خانگی، درمان کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، کشته شدن یک جنگلبان در ارتفاعات شهرستان کردکوی به ضرب گلوله را تایید کرد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، کشته شدن یک جنگلبان در ارتفاعات شهرستان کردکوی به ضرب گلوله را تایید کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حمید سلامتی، اظهار کرد: متأسفانه «حسن کابوسی» جنگلبان 38 ساله ساکن «چمن‌ساور» شهرستان کردکوی که دارای سه فرزند بود، حین انجام...

وب‌گاه الف

معمولا مادران باردار از زمان تولد فرزند خود اطلاع دارند تا در زمان مشخص به مراکز درمانی مراجعه کنند. در برخی از استان‌های کشور اما پیش می‌آید که مادر باردار به‌دلیل زایمان زودرس یا بی‌اطلاعی از زمان تولد فرزندش کارش اورژانسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قرار بود انتخابات سومین سال از هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در دوره ششم برگزار شود که دقایقی پیش این جلسه به تشنج کشیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پدری که دخترش را در بخش دیالیز بیمارستان میلاد از دست داده در نامه ای سرگشاده به وزیرکار از نابسامانی این بیمارستان نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار باورنکردنی یک مزاحم تلفنی اورژانس تهران نشان می دهد او به مدت 8 ماه هر روز 32 بار مزاحم اورژانس شده است!

وب‌گاه منیبان

یک حیوان درنده به 8 نفر از اهالی شهرستان زبرخان در منطقه گردشگری درود حمله و آنها را روانه بیمارستان کرد. به گزارش منیبان به نقل از تابناک تو، محمد شورورزی رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: پذیرش 8 مورد حیوان‌گزیدگی در شیفت صبح سه‌شنبه اورژانس این بیمارستان نشان داد مجروحین از اهالی شهر درود شهرستان زبرخان هستند. طبق گفته مجروحین، این حیوان گرگ یا کفتار بوده و آسیب‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم چهلم آرمیتا گراوند در بهشت زهرا تهران چهارشنبه 15 آذر ماه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر بیتا فرهی گفت: در روزهای پایانی وضعیت ریه رو به بهبود رفته بود که صبح روز 4 آذر گفتند که او خونریزی داخلی کرده است! با این حال همچنان حرف می‌زد و هوشیار بود.