چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

فرماندار کوهدشت با اشاره به حادثه برای کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، گفت: متأسفانه شانس زنده‌ماندن این افراد به دلیل استنشاق مواد سمی بسیار ضعیف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

5 نفر کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، به دلیل استنشاق مواد سمی جان باختند فرماندار کوهدشت با اشاره به حادثه برای کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، گفت: متأسفانه شانس زنده‌ماندن این افراد به دلیل استنشاق مواد سمی بسیار ضعیف است به گزارش عرشه آنلاین، محمد مرادی کفراج شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به حادثه برای پنج نفر از کارکنان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعداز ظهر 18 آذرماه، اقدام به‌موقع آتش‌نشانان شیرازی مانع از خودکشی پسر جوان 17 ساله شد. مجتمع نگین شیراز به محلی برای خودکشی جوامان تبدیل شده است تا حالا چند جوان در این مجتمع دست به خودکشی زده اند بعداز ظهر 18 آذرماه، اقدام به‌موقع آتش‌نشانان شیرازی مانع از خودکشی پسر جوان 17 ساله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار کوهدشت اعلام کرد که در حادثه ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، باتوجه‌به گازهای فوق‌العاده سمی مخزن، شانس زنده‌ماندن کارگران تقریباً وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار کوهدشت اعلام کرد که در حادثه ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت، باتوجه‌به گازهای فوق‌العاده سمی مخزن، شانس زنده‌ماندن کارگران تقریباً وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

فرماندار کوهدشت از فوت 5 نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت برداسپی این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته فرماندار کوهدشت، ساعتی پیش 5 نفر تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برداسپی گندابه شیرواند به داخل مخزن رفته بودند، دچار گاز گرفتگی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه امروز از انتقال 100 شهروند دیگر خود از غزه به مصر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

همایش داوطلبان آتش‌نشانی تهران به مناسبت «روز جهانی داوطلبان» با حضور مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و همچنین پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «وری‌ول هلث» نوشت: حمله قلبی زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به قلب مسدود می‌شود و دلیل آن، لخته شدن خون در عروق کرونر است که خون را به قلب می‌رسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای امنیتی هند در یک عملیات ضربتی در دو ایالت مهارشترا و کارناتاکا، 15 تروریست عضو داعش را دستگیر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله قلبی زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به قلب مسدود می‌شود و دلیل آن، لخته شدن خون در عروق کرونر است که خون را به قلب می‌رسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر میثم یکه سادات، متخصص طب اورژانس و فوق تخصص مسمومیت با اشاره به اینکه بیشتر بیمارانی که با گاز کشنده بی رنگ و بی بوی مونوکسید کربن دچار مسمومیت می شوند با تهوع، سردرد، استفراغ و گاهی اختلال سطح هشیاری مواجهه می شوند، می افزاید: معمولا این بیماران، سردرد و حالت تهوع صبحگاهی دارند و وقتی بیرون از منزل می روند حال شان بهتر می شود، ولی با مراجعه به خانه با همین عوارض روبرو می شوند....