چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم و زخمی شدن دومین پرستار این بیمارستان توسط همراه بیمار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راه اندازی سرای ایرانی در تهران واقع در سه راه افسریه ساکنان شرق تهران را با مشکل مواجه کرده است. راه اندازی سرای ایرانی در تهران واقع در سه راه افسریه ساکنان شرق تهران را با مشکل مواجه کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شدید ترافیکی ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در سه‌راه افسریه گفت: برای ادامه فعالیت این مجموعه باید مشکل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شدید ترافیکی ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در سه‌راه افسریه گفت: برای ادامه فعالیت این مجموعه باید مشکل پارکینگ مورد نیاز و ترافیک خیابان‌های اطراف، حل شود. عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شدید ترافیکی ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در سه‌راه افسریه گفت: برای ادامه فعالیت این مجموعه باید مشکل...

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات شدید ترافیکی ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در سه‌راه افسریه گفت: برای ادامه فعالیت این مجموعه باید مشکل پارکینگ مورد نیاز و ترافیک خیابان‌های اطراف، حل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پرستار یاسوجی مورد حمله و ضرب و شتم یک همراه بیمار قرار گرفت. یک پرستار یاسوجی مورد حمله و ضرب و شتم یک همراه بیمار قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم پرستار این بیمارستان توسط همراه بیمار خبر داد. ساعت 23 و 30 دقیقه جمعه شب 17 آذر ماه 1402دو همراه بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند و یکی از همراهان با مشت به زیر چشم پرستار کوبید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: زن 22 ساله‌ای که فقط 4 ماه از ازدواجش می‌گذرد، پس 3 بار کشیدن کارش به بیمارستان، به پلیس پناه برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم و زخمی شدن دومین پرستار این بیمارستان توسط همراه بیمار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم پرستار این بیمارستان توسط همراه بیمار خبر داد. دو همراه بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند و یکی از همراهان با مشت به زیر چشم پرستار کوبید.

وب‌گاه فرارو

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه وضعیت پرستار مصدوم شده خوب است، اظهارکرد: این پرستار هم اکنون در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اورژانس بیمارستانی در تبریز یک پزشک حاذق مورد حمله با چاقو قرار گرفت. در اورژانس بیمارستانی در تبریز یک پزشک حاذق مورد حمله با چاقو قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دکتر کیوان منصوری از پزشکان حاذق اهل شهرستان پارس آباد و رزیدنت جراحی ارتوپدی بیمارستان شهدای تبریز مورد حمله چاقو قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جنازه دختر 7 ساله در کانال فاضلاب قیامدشت کشف شد. جنازه دختر 7 ساله در کانال فاضلاب قیامدشت کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیکر دختر 7 ساله‌ای که در محدوده بازار شهر قیامدشت که به کانال انتقال پساب ری ورامین سقوط کرده بود، پیدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر به بیان روش درمان اورژانسی و خانگی با سوختگی‌ها و بریدگی‌ها می‌پردازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان آتش نشانی قزوین از حریق و انفجار منزل مسکونی در شهرک دانش قزوین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از مصدومیت 11 نفر بر اثر برخورد نیسان و تراکتور در روستای بوعینک بخش کوهین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان از مصدومیت یک مرد در پی شلیک گلوله در شهرستان ماهشهر خبر داد.