چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر ترکی معاون دادستان کل کشور که به دعوت دکتر میعادفر در این سازمان حضور یافته بود، در جریان چالش‌ها و مشکلات حقوقی کارکنان سازمان قرار گرفت. در ابتدای جلسه رئیس سازمان اورژانس کشور به ارائه گزارشی از شرح وظایف، خدمات و ماموریت‌های سازمان برای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین و چالش‌های موجود در این مسیر پرداخت. مزاحمت‌های مکرر برای همکاران واحد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با آنکه هم زنان و هم مردان دچار حمله قلبی می‌شوند، این عارضه در مردان شایع‌تر است.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار امروز اتلتیکو مادرید و آلمریا برای رسیدگی کادر درمان به هواداری که روی سکوها دچار مشکل شده بود چندین دقیقه متوقف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار مجدد و مهیب در مینی پالایشگاه هیدروکربن در شرایطی روی داد که به گفته فرماندار بیرجند آتش به همه مخازن رسیده است. فرماندار بیرجند گفت: در حال حاضر آتش به تمامی مخازن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به تعداد 18 مخزن سرایت کرده و حجم آتش افزایش یافته است. انفجار مجدد و مهیب در مینی پالایشگاه هیدروکربن در شرایطی روی داد که به گفته فرماندار بیرجند آتش به همه مخازن رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار بیرجند گفت: 3 مخزن در مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که در حال سوختن بود، بر اثر شدت حرارت منفجر شد.

خبرگزاری دانشجو

رضا ملک‌زاده فوق تخصص گوارش و کبد و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: سنگ کیسه صفرا یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌های کیسه صفراست. وی ادامه داد: صفرا مایعی زردرنگ است که کبد آن را تولید می‌کند و در کیسه صفرا ذخیره می‌شود. صفرا برای هضم و جذب چربی‌ها در روده لازم است. این مایع دارای ترکیباتی مانند صفراکارتین، کلسترول، سلول‌های قرمز خون و نمک‌های معدنی است. علت وجود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت دستور بررسی علت گازگرفتی 5 نفر در حادثه شرکت نفت این شهرستان را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از رفع گره ترافیکی ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی مجموعه "سرای ایرانی" با طرح پلیس راهور خبر داد.

وب‌گاه الف

فرماندار کوهدشت از فوت 5 نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت برداسپی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: حضوری که جامعه پزشکی در 15-10 روز اول جنگ غزه داشتند، بسیار ارزشمند بود.

وب‌گاه فرارو

مردان اغلب با احساس ناراحتی در قفسه سینه، درد بالای بدن، تنگی نفس یا عرق سرد مواجه می‌شوند که البته زنان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما علاوه بر این‌ها مردان نشانه‌هایی دارند که با زنان متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یک حمله قلبی زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به قلب مسدود می‌شود و دلیل آن، لخته شدن خون در عروق کرونر است که خون را به قلب می‌رسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فوق تخصص اورولوژی گفت: آب و هوای خشک و عادت به مصرف نکردن آب در افزایش آمار ابتلا به سنگ کلیه در کشور ما بسیار موثر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حوالی غروب روز گذشته تعداد پنج نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ منطقه برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند