چهارشنبه 4 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر بیتا فرهی از روند رسیدگی به روند درمان مادرش انتقاد کرد. دختر بیتا فرهی از روند رسیدگی به روند درمان مادرش انتقاد کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دختر بیتا فرهی گفت: در روزهای پایانی وضعیت ریه رو به بهبود رفته بود که صبح روز 4 آذر گفتند که او خونریزی داخلی کرده است! با این حال همچنان حرف می‌زد و هوشیار بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده هوانیروز ارتش درباره اقدامات و مسئولیت‌های این نیرو نکاتی را یادآور شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک حیوان درنده به 8 نفر از اهالی زبرخان در منطقه گردشگری درود حمله و آنها را روانه بیمارستان کرد. یک حیوان درنده به 8 نفر از اهالی زبرخان در منطقه گردشگری درود حمله و آنها را روانه بیمارستان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد شورورزی رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: پذیرش 8 مورد حیوان‌گزیدگی در شیفت صبح سه‌شنبه اورژانس این بیمارستان نشان داد مجروحین از اهالی شهر درود...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمانشاه منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پایتخت همچنان در شرایط هشدار قرار دارد. آلودگی نفس تهرانی ها را بریده است. عضو شورای شهر تهران می گوید بیش از 80 درصد آلودگی مربوط به منابع آلاینده متحرک است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اکنون بیش از 48 سال از تشکیل اورژانس می‌گذرد و خدمت رسانی به بیماران و مجروحان در همه این سال‌ها در سراسر کشور ادامه داشته، اما جالب این‌که تلفن سه رقمی 115 اورژانس با وجود تغییر برای فرار از مزاحمان تلفنی در دهه هفتاد، همچنان از این درد کهنه رنج می‌برد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

یک حیوان درنده به 8 نفر از اهالی شهرستان زبرخان در منطقه گردشگری درود حمله و آنها را روانه بیمارستان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اضطراب بیماری گاهی اوقات طاقت‌فرسا و ترسناک است؛ اما می‌شود با آن کنار آمد. برخی از روش‌های درمانی رایج وجود دارند که معمولاً از آن استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دبیر علمی پانزدهمین کنگره سکته مغزی گفت: ابتلا به فشارخون، دیابت، چاقی، رژیم غذایی نامناسب، کم تحرکی، استعمال دخانیات و بخصوص آلودگی هوا که ثابت شده به تنهایی در بروز سکته مغزی نقش دارد از عوامل اصلاح‌پذیری هستند که باعث بروز سکته مغزی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لیلا افشار هزارخانی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی سکته مغزی که در روز‌های 22 لغایت 24 آذرماه در مرکز همایش‌های هتل قلب تهران برگزار می‌شود، با اشاره به پیشرفت‌های سالیان اخیر در درمان‌های سکته مغزی، اظهارداشت: هدف اصلی این کنگره ارائه آخرین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های درمان سکته مغزی و پژوهش‌های صورت پذیرفته به متخصصین و پزشکان مرتبط با سکته...

وب‌گاه فرارو

فشار خون یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن است که عوارض جسمانی زیادی به مبتلایان تحمیل می‌کند، اما افراد مبتلا به این بیماری با به‌کارگیری برخی راهکار‌های ساده می‌توانند فشارخون خود را کاهش دهند.

وب‌گاه فرارو

امیررضا بعدازظهر روز حادثه از خانه خارج می‌شود تا با دوستش بیرون برود. ما سمت شهرک فجر زندگی می‌کنیم. همین شهرکی که الان مردم به خاطر خون بی‌گناه برادرزاده‌ام در آنجا تجمع کردند. مردم تجمع کردند که جلوی اتفاقات بعدی را بگیرند. امیررضا و دوستش آن روز وقتی از ایستگاه‌های بین راهی چایخانه که در بلوار خرمشهر قرار داشته، خارج می‌شوند تا به سمت موتورشان بروند. ناگهان یکی، دو موتور خلاف جهت...

وب‌گاه فرارو

معاون استانداری تهران درباره دورکاری کارمندان نیز گفت: یک سوم کارکنان دستگاه‌های دولتی با اولویت کارمندان دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار با نظر دستگاه مربوطه در این بازه زمانی دورکار می‌شوند.