جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تعداد پروازها، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه تا هشت نفر نیروی بهداشتی مراقبت‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و برای مسافران و افراد مشکوک به بیماری، تست رپید انجام می‌شود که این برنامه تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی که برنامه بازگشت حجاج به کشور به اتمام می‌رسد، ادامه می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری تب دنگی، با تغییرات آب و هوایی و سفرهای خارجی در برخی از استان‌های کشور شیوع پیدا کرده است که زنگ خطر آن در خراسان رضوی نیز به صدا درآمده است و این امر رعایت اصول پیشگیری از ابتلا بدان را ضروری کرده است.

وب‌گاه الف

کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گردوغبار استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردا (دوشنبه 18 تیر) ادارات استان قم (به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری یا کشیک هستند) تعطیل اعلام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تغییرات آب و هوایی به رشد انفجاری تب دنگی در قاره امریکا از جمله در پورتوریکو دامن زده، زیرا پشه‌ها در هوای گرم‌تر و مرطوب‌تر تکثیر می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو کارگر محبوس در رستوران توسط عوامل آتش‌نشانی نجات پیدا کرده و به همراه یک نفر از آتش‌نشانان که به دلیل استنشاق دود و گازهای سمی مصدوم شده بود، تحویل عوامل اورژانس شدند.

وب‌گاه عصر ایران

ایران نژاد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آلاینده‌های هوا اکسیدان‌ها هستند و با ورود به بدن، رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند، گفت: پیشنهاد می‌شود افراد از مواد غذایی آنتی اکسیدان بیشتر استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

رسانه های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که خروج واگن های ریلی حامل مواد خطرناک از ریل در ایالت داکوتای شمالی در غرب آمریکا موجب آتش سوزی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 در روزهای پنجشنبه 10 خرداد و جمعه 11 خرداد با حضور 58 هزار و 629 نفر در 89 رشته کارشناسی ارشد برگزار شد. پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403، کلید اولیه در روز 13 خرداد و کلید نهایی در روز 29 خرداد منتشر شد. در نهایت نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 در روز 16 تیرماه در...

خبرگزاری مهر

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1403 حدود 5 هزار نفر تعیین شده است که داوطلبان از فردا 18 تیر می توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

اهواز - سخنگوی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اثر حادثه غرق شدگی در شهرستان اندیمشک، 2 نفر جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن علمی پزشکان کودکان درباره شیوع بیماری‌های گوارشی فصل تابستان به ویژه در کودکان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرا رسیدن نخستین روز دهه اول ماه محرم هیئت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرک سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت 4 صبح 27 اسفند سال 1401، رهگذری در حال عبور از کنار یک پمپ بنزین در تهران، متوجه صدای ناله‌های مرد جوانی شد. ساعت 4 صبح 27 اسفند سال 1401، رهگذری در حال عبور از کنار یک پمپ بنزین در تهران، متوجه صدای ناله‌های مرد جوانی شد. به گزارش عرشه آنلاین، مرد جوان از ناحیه پا مجروح شده بود و بشدت خونریزی داشت. او بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و مرد زخمی با حضور امدادگران به بیمارستان منتقل...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که 2530 مورد مزاحمت تلفنی در هفته گذشته برای اورژانس تهران ایجاد شده است، گفت: اورژانس استان تهران طی هفته گذشته بیش از 21 هزار مأموریت ترافیکی و غیرترافیکی انجام داده است.

وب‌گاه فرارو

کارگری که در حال حفر چاه آب در روستای «مشهدالکوبه» اراک بود، بر اثر سقوط در ارتفاع چاه جان خود را از دست داد.