جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بحران استان بوشهر خاطرنشان کرد: بالگرد اطفای حریق از سوی سازمان هوا فضای کشور اعزام شده و خدمات لازم در فرودگاه بوشهر به کادر پروازی این بالگرد و تامین امکانات لازم ارائه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت تمام ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

در حادثه‌ای ناگوار، یک نوجوان 13 ساله در کانال مادر قزوین جان خود را از دست داد. با وجود تلاش تیم‌های غواصی و اورژانس، متاسفانه این نوجوان جان خود را از دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از غرق شدن نوجوان13 ساله در کانال مادر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف و حریق مرگبار 2 خودرو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: صوبه جدیدی برای سهمیه‌ها نداشته ایم. سهمیه مناطق یک و دو و سه و سهمیه ایثارگری در کنکور اعمال می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: کار بسیار بزرگی در حوزه تنوع بخشی دفترچه های کنکور صورت گرفته و تا چند هزار تنوع برای دفترچه های کنکور 1403 اعمال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌گرمای هوا و ناترازی برق، مسئولان برخی استان‌ها را ناچار به کنترل شرایط کرده. آنها سه راهکار را در پیش گرفته‌اند؛ تعطیلی، دورکاری و کاهش ساعت کار ادارات. گرمای هوا و ناترازی برق، مسئولان برخی استان‌ها را ناچار به کنترل شرایط کرده. آنها سه راهکار را در پیش گرفته‌اند؛ تعطیلی، دورکاری و کاهش ساعت کار ادارات. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به افزایش گرما و تاترازی برق و همچنین افزایش آلودگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به افزایش گرمای هوا در کشور و به منظور مدیریت مصرف انرژی و جلوگیری از قطعی برق ادارات برخی استان‌ها تعطیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

با معرفی رئیس کمیته پزشکی باشگاه و تایید مدیرعامل، پزشک جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با معرفی رئیس کمیته پزشکی باشگاه و تائید مدیرعامل، پزشک جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

2 نفر دیگر از عاملان درگیری مرگبار غرب تهران، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا ارتقای تجهیزات مراکز بیمارستانی و اورژانس، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و افزایش کیفیت خودروها را جزو عوامل موثر در کاهش تصادفات و خساراتی جانی ناشی از آن برشمرد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا ارتقاء تجهیزات مراکز بیمارستانی و اورژانس، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و افزایش کیفیت خودروها را جزو عوامل موثر در کاهش تصادفات و خساراتی جانی ناشی از آن برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ثبت‌نام از پزشکان داوطلب اعزام به عتبات عالیات برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی 1403 از چند روز قبل در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آغاز شده است. وی در ادامه افزود: تاکنون 1200 پزشک داوطلب برای اعزام ثبت نام کرده‌اند. مرعشی بیان کرد: کادر پزشکی داوطلب شامل پزشک،...