جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در روز شنبه دور کار شدند

وب‌گاه فرارو

با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان خوزستان فعالیت کلیه ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت ادارات خوزستان روز شنبه 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته بین بخشی امداد و نجات مراسم اربعین حسینی با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، راه، مرزبانی، راهور، اورژانس، وزارت کشور، شهرداری، رئیس سازمان امداد و نجات و دبیرکل هلال احمر برگزار شد. در این جلسه که به میزبانی هلال احمر برگزار شد، نمایندگان دستگاه‌های مختلف نقطه نظرات خود را اعلام و برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی اربعین حسینی هم...

خبرگزاری مهر

جلسه کمیته بین بخشی امداد و نجات مراسم اربعین حسینی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روز شنبه به دلیل گرمای هوا به صورت دورکاری اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

پرند آنقدر وسیع شده است که خانه‌های طرح ملی مسکن هم در فاز هفت کم‌کم بالا می‌رود و تفاوت چندانی هم با مسکن‌های مهر فاز چهار تا شش ندارند. سفید و یکدست و گاهی باکیفیت و گاهی بدون کیفیت. در هر خیابان به‌جای دکه‌های مطبوعاتی، دکه‌هایی کوچک راه افتاده‌اند که مواد غذایی و خوراکی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش میدانی روزنامه هم میهن از وضعیت بد زندگی در شهر پرند که موجب بازگشت ساکنانش به تهران شده است را بخوانید گزارش میدانی روزنامه هم میهن از وضعیت بد زندگی در شهر پرند که موجب بازگشت ساکنانش به تهران شده است را بخوانید در این گزارش آمده است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری های قلبی یکی از اصلی ترین دلایل مرگ و میر در خانم ها و آقایان است، حمله قلبی علائمی دارد که اگر آنها را بشناسید میتوانید از بروز سکته جلوگیری کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: کادر درمان داوطلب و موکب داران درمانی تا پایان تیر ماه فرصت دارند تا در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی آباد این شهر قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد. فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی آباد این شهر قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های...

خبرگزاری مهر

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ضمن تشریح جزییات ثبت نام پزشکان داوطلب خدمات‌رسانی به زائران در اربعین حسینی از افزایش 20 درصدی تعداد کادر درمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.